grubasek

niedziela, 7 stycznia 2018

Kolorowy zawrót głowy - wyzwanie 1 plus zajawka hardcoru


Nasze prace:

Tina J.




Goha



Ula K.






Natalia





Agatka Baran






Micia




Raeszka




Madzia B














Ania




Basia




kicikicitata




Ewinka Nowa







Ulcia K.





Karto_flana




Małgosia X





Monika




Viola





Małgosia Burczyk




hubka38




KOLOROWY ZAWRÓT GŁOWY- wyzwanie 1




                 dodatek- darmowy digisek, który narysowała specjalnie dla Was Goha zamiast snu - Gosia, dziękuję!!!


Wianuszek możecie pokolorować w całości lub powycinać wybrane elementy.

Zasady - dla przypomnienia

- głównym celem tej zabawy jest zaprezentowanie raz  w miesiącu pracy scrapowej z pokolorowanym elementem(pokolorowane mogą być tylko małe elementy np. same listki, kwiaty lub większe części jak obrazek, stempelek a nawet cała praca :-)) Do wyzwania w miarę możliwości dołączony będzie dodatek, który można wykorzystać w wyzwaniu - nie jest on jednak obowiązkowy

- dodatkowo  pojawi się element obowiązkowy: kolor, wzór, kształt itp.

- praca może uczestniczyć w dowolnej ilości innych wyzwań, możecie łączyć z zabawami Ani czy Uli

- kolorować można WSZYSTKIM: kredkami, pastelami, farbami, tuszami, markerami i czym chcecie

- ja będę się starać robić kartki wielkanocne, ale Wam pozostawiam wolną rękę- każda okazja jest dobra

- oczywiście nie robię żabek, ale lubię mieć karteczki do oglądania w jednym poście, więc tradycyjnie po opublikowaniu przez Was postu z pracą, wysyłałybyście mi link do posta na mail: zwolkowa@poczta.onet.pl

- czas do 7 dnia każdego miesiąca, bo 8 już nowe wyzwanie.

- nie ma zapisów, przystąpić do zabawy można w każdym momencie :-)

- ważne, by się dobrze bawić i....KOLOROWAĆ!


=======================================

Zajawka hardcoru

Banerek





Zasady 

- głównym celem tej zabawy jest zaprezentowanie 2 wielkanocnych prac w miesiącu

* jedna z wyznaczonymi elementami
* druga z obowiązkowym obrazkiem/motywem do pokolorowania(mogą być tylko elementy)

Zadanie będzie zaliczone, jeśli wykonacie minimum 1 z tych 2 prac.(a więc niekolorujący też mogą się bawić!)
- wyzwanie trwa od 16 do 15 dnia kolejnego miesiąca(w ten sposób uzbieramy 6 dodatkowych wielkanocnych karteczek!)


- praca może uczestniczyć w innych wyzwaniach, zabawach

- kolorować można WSZYSTKIM: kredkami, pastelami, farbami, tuszami, markerami i czym chcecie

- oczywiście nie robię żabek, ale lubię mieć karteczki do oglądania w jednym poście, więc tradycyjnie po opublikowaniu przez Was postu z pracą, wysyłałybyście mi link do posta na mail: zwolkowa@poczta.onet.pl

- nie ma zapisów, przystąpić do zabawy można w każdym momencie :-)

- ważne, by się dobrze bawić !

========
Będą chętni?

Buziam!

PS Zabawa rusza od jutra, ale daję post już dziś, bo może ktoś wykorzysta jeszcze niedzielę:-)

18 komentarzy:

  1. Kurczę przed chwilą pisałam, że będę podglądać tylko Wasze prace ale chyba się skuszę :).

    Może nie co miesiąc ale postaram się jakoś połączyć zabawy karteczkowe.
    No nie będę ściemniać chętnie sobie coś pokoloruję hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będę robiła karteczek do ciebie, niestety doba nie jest z gumy . Jednak chciałabym popróbować kolorowania, a potem porównać moje kolorowanie z tymi na karteczkach. Mam tylko kredki akwarelowe, ale na początek może mi wystarczy.
    Jeżeli pozwolisz to chciałabym skorzystać z grafik przedstawianych przez ciebie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok. I tak muszę już robić wielkanocne kartki ,będę częściowo robić według Twoich wytycznych :-) Zgłaszam się do hardcoru :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewcie do hardcoru jestem chętna , bo normalnie deficyt kartek Wielkanocnych straszny. Co do kolorowania to pomyślę, no nie będę ściemniać cienka jestem w te klocki.
    Czas zweryfikuje moje chęci.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. A można połączyć kolorowanie i hardcore?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, jesli pytasz, czy te dwie zabawy można połączyć w jedną, to pewnie , że można- ale co? 2 prace? 3 prace? Bo do świat tylko 3 miesiące(niecałe)

      Usuń
    2. A te 2 zabawy dają nam możliwość zrobienia 3/miesiac czyli 9 kartek na Wielkanoc (chyba, że ktoś chce inne), to w sumie niedużo.... mnie potrzebne ponad 30 :-)

      Usuń
  6. Ewuniu! Życzę Wam Miłego Tworzenia - Pozdrawiam Cię bardzo Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu, zapisuję zadania i będę myśleć. Kredki mam:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uczestniczyłam w hardcorze do tej pory wiec teraz tez sie postaram hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalejesz, szalejesz, ale skoro hardcor to czemu nie. Niech będzie, bawię się dalej:) Kolorować nie umiem, ale będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To i ja sie postaram dac rade z hardkorem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi kusząco. Trzeba spróbować, może się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem chętna na hardcor ale z obcją bez kolorowania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem gotowa :} tylko jeszcze banerka nie zawiesiłam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super:) U mnie z karteczkami kiepsko, ale będę kibicować. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń