grubasek

piątek, 19 stycznia 2018

Inspiracja dla Papierowego Potwora


W styczniu dla Papierowego Potwora mieliśmy przygotować inspirację na Dzień Babci/Dziadka.

Jako że ja digisowa, to oczywiście na warsztat wrzuciłam miśka:-)

Miałam w zapasie czekoladownik eco, więc powstał komplecik, oto on


Użyty digisek dostępny TUTAJ


Cudne papiery to TUTAJ


i serduszka z misiowej kolekcji TUTAJ


Zdjęcie trochę naświetlone, postaram się podmienić:-)

Ta fajna rameczka wokół napisu, to stempelek -ramka od Lidzi:-) Cmok!

Mam nadzieję, że propozycja Wam się spodobała :-D

Buziam piatkowo(łeb mi pęka, więc lecę zobaczyć, co u Was)

PS Wczoraj tez był Mikołaj...urodzinowy! ha ha ha...ale to już poczekam do końca stycznia.......

PS Doradźcie, czy tam po rogach nie dać jakichś kropeczek? Coś mnie korci pododawać jeszcze.....

12 komentarzy:

  1. Co za słodkie oczyska:) Cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne papiery i pięknie pomalowany misiaczek :-) Muszę zakupić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny czekoladownik, dodać kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny jest ten misiu. Nie musisz dodawać kropeczek. Ładnie jest jak jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przeuroczy , jakie ma słodkie ślepka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu tak jak jest, jest super, ale jak Cię kusi, to dodawaj kropeczki, na pewno gorzej nie będzie :) Ale fajne tą rameczkę wykorzystałaś, niech Ci dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie bawisz się papierami i kredkami. Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudo!!! Dla mnie tak moze byc:) nie dosc ze słodka zawartosc to jeszcze słodkie opakowanie:) mniam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny czekoladownik, podziwiam za to piękne kolorowanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczny! Ja jestem za kropeczkami.

    OdpowiedzUsuń