grubasek

niedziela, 19 marca 2017

strzał w 10 czyli 10/12


Jak widać po Waszych pracach napis w roli głównej to nie taka znowu trudna sprawa. Czasami to tylko kwestia doboru pomysłowego tła i odpowiedniego napisu! Brawo!

Dziś zaczynamy wyzwanie 10- powodzenia!




Nasze prace:

Tina J.


hubka38



Agulek



Tereska




Czarna Dama




Marzenka P.






Zofiko




Ella




VillaEwa




Black Cat



A.M.S.



Sosnowy Gaik



Violuśka





Ania Iwańska






Ulcia


Renia




Małgosia X




Danusia




Agatka Baran



Zajawka wyzwania 11




Uwaga zmiany!!!!

Ponieważ 25 marca publikujecie wyniki naszej przydaśkowej wymiany(a sporo tych samych osób wzięło udział co w zabawie karteczkowej), sporządziłam poniżej harmonogram wysyłania linku z postem, bo jak zaczniecie mi wszystko wysyłać razem, to na pewno się pogubię!!!!;-D

Harmonogram dosyłania linku

- wyzwanie 10- tylko do 25 marca(super jak dacie radę przed 25)
- wyzwanie 11- od 29.03 do 1.04 (publikować można wcześniej)
- zabawa przydaśkowa - 25.03 późny wieczór, 26-27.03.


Buziam niedzielnie!


13 komentarzy:

  1. Dzieciaki to bardzo wdzięczny temat , a jak jeszcze w koszyczku .. :-)
    A gdzie moje kartki z pejzażem ?? Dosłać raz jeszcze ?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, harmonogram muszę spisać bo mi tez juz sie miesza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewcia i znowu mnie zaskoczyłaś tematem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wytyczna. Dzieci to wdzięczny temat.
    Buziaczki, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ta ja z Saruśką pospieszylysmy się z publikacją postów z wymiankowej zabawy....znowu czegoś nie doczytałam. ..myslalam ze publikujemy do 25 marca a nie 25 marca....

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace robicie w tych tematycznych zabawach :) pięknie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu! Wszystkie karteczki są piękne - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny fajny temat się zapowiada,tylko skąd ja Ci dzieciaczka wezmę ,no skąd?
    Drukarka nadal zbuntowana,nic będę główkować co z tym fantem zrobić .
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne karteczki u dziewczyn! A kolejny temat, dość specyficzny:) hehe:) posyłam usciski no i pora zabrać sie do roboty!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kartki. Ja wciąż czekam na swoją przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewa, ja Cię podziwiam, że jeszcze się nie pogubiłaś. Wyzwaniowe interpretacje piękne.

    OdpowiedzUsuń