grubasek

piątek, 27 lutego 2015

ZABAWA Z MOTYWEM

Dziewuszki!

Zaczynamu II etap!

A oto uzasadnienie Dorotki co ma kota, która wygrała I etap: 

"Wiosna idzie, wsio do życia się budzi, razem z nią nowe 

nadzieje ożywają... to może ta nadzieja? Będzie 

nostalgicznie ale liczę , że i wesoło"


Nie wiem, jak Was, ale mnie pomysł zachwyca!

Można zrobić piękną, nostalgiczną karteczkę, bo taka mi się 

od razu skojarzyła, ale.....może być i na wesoło.

Dlatego banerek jest może być taki




albo taki




Zapisy do 4.03 - chyba wystarczy?
bardzo proszę wrzucajcie banerek, może ktoś nowy dojdzie?
(2 tygodnie na zrobienie wystarczy?)

Tym razem wysyłamy samą karteczkę plus słodziaka, bo to rzeczywiście "trudny " motyw.

Buziam Was i jadę po dzieciarnię!




19 komentarzy:

  1. Fajny pomysł:) nadzieja:)
    zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Banerek powiesiłam, ale do zabawy chyba się nie przyłączę, bo przez chorobę mam okropne zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł ....gdybym nie robiła karteczki dla kogoś kto będzie szedł do szpitala na pewno bym się zapisała ....ale ale mogę Ci coś na ucho podpowiedzieć jeśli chodzi o cytat....jak coś pisz ....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się chętnie zapiszę... Nadzieja - temat ciekawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O super temat, zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że i mi się uda coś wymodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja oczywiście też się zgłaszam! Temat moim zdaniem dość trudny. To znaczy karteczkę jako tako można zrobić, ale co z dodatkami-prezencikami w tym temacie? Jak jesteście takie mądre, to może mi dopowiecie jak zrobić coś pt. "nadzieja" np. na szydełku? :-P Nie lada wyzwanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No teraz też wysyłamy jakiś prezent czy tylko kartkę?

      Usuń
  8. Spróbuję i ja z tą nadzieją, ale faktycznie jaki dodatek wymyślić?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja oczywiście biorę udział w kolejnym etapie. Zgadzam się, że temat jest trudny (przynajmniej dla mnie).

    OdpowiedzUsuń
  10. no, jakżeby inaczej
    bzur nawydumywałam, to teraz trzeba się zmierzyć z tematem ;-)
    "nie ma rady na to"...

    OdpowiedzUsuń
  11. aha, banerek z kotem jest zawalisty!
    łykam :-)

    dziewczyny, a tematu nie brać zbyt dosłownie ;-)
    i będzie łatwiej

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z chęcią się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się chętnie przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyłączam się ponownie do tegoż ciekawego wyzwania:))

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja się z przyjemnością przyłączę:) (to moja pierwsza zabawa tego typu więc pewnie będę dopytywać w razie wątpliwości)

    OdpowiedzUsuń