grubasek

sobota, 1 listopada 2014

Kto chętny na wymiankę noworoczną?

Witajcie!

Wymianka świąteczna jest już organizowana i spore grono bierze w niej udział, więc nie będę  powielać. Ale przyszło mi do głowy, że może będzie miał ktoś ochotę na wymiankę noworoczną?


Ja oczywiście chętna, więc jeśli ktokolwiek się dopisze- robimy :-)
Pozwólcie, że wykorzystam zasady z wymianki limonka/mięta, bo myślę, że były ok.


Zasady:

-zapisy do 12 listopada

- chętnych proszę o zgłoszenie się w komentarzu

-banerek umiescić na swoim blogu

- pary ogłoszę(jeśli będą;-)) 13/14 listopada  i dajemy czas do końca roku na dosłanie paczuszki. Proponuję, aby każdy, kto nie bierze udziału w innych wymiankach i wyrobi się, posyłał paczuszkę wcześniej- choćby na święta. A chwalimy się paczuszkami dopiero 4 stycznia - mam nadzieję, że wtedy już każdy swą paczuszkę otrzyma.

- co w paczuszce? proponuję:

*jedna rzecz na szczęście czyli z motywem słonika, koniczynki czterolistnej, aniołka, podkowy, kominiarza....nie wiem, co jeszcze?

*obowiązkowo karteczka z życzeniami na nowy rok!(może być ręcznie robiona, ale wcale nie musi!)

*kalendarzyk na nowy rok - raczej malutki, do portfela, chyba że ktoś woli duży

* koniecznie herbatka lub kawusia oraz słodziak

*przydasie, jesli ktos chce

Reszta, jak to chce!

- po ogłoszeniu par wymiankowych proszę, abyscie skontaktowały się i wymieniły adresami między sobą. Jeśli wymianka wypali- poprzysyłacie na mojego maila zdjęcie prezencików, a ja zrobię podsumowanie.

Od razu bardzo proszę, jeśli ktoś ma choć 1% wątpliwości, że nie wyrobi- proszę się nie zgłaszać. Znam dobrze uczucie, kiedy poświęca się sporo serca, czasu i pracy, a wzamian nie dostaje się nic. Przykre.

(ja zawsze pytam parę wymiankowa , co lubi, co by chciała, jakie kolorki itd. Może lepiej choć trochę się zorientować w tym, co lubi nasza para, bo wtedy łatwiej wstrzelić się w gust czy oczekiwania).


I jeszcze jedna sprawa- ponieważ podobał Wam się konkurs powymiankowy na najlepszą wymiankową paczuszkę, to oczywiście zobowiązuję się takowy konkursik ogłosic i przygotować nagrodę!

Jeśli macie jakies propozycje co do tej wymianki, to piszcie.

Buziam!

15 komentarzy:

  1. ja się chętnie zgłosze :) jedyne co to nie bardzo za granice stać mnie żeby wysłać :( ale może ktoś z zagranicy będzie w tedy w polsce żeby na adres polski wysłac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam
    http://pinku-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ogromną przyjemnością zgłaszam chęć udziału w wymiance :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja z miłą chętnie się dopiszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem chętna i myślę, ze się wyrobię czasowo;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to zdecydowałam , jak na nowy rok to zdążę i proszę o zapisane, banerek na blogu

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie wezmę udział w wymiance. W tym miesiącu ląduję na porodówce ale na Nowy Rok na pewno się wyrobię:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nieeeeeeeeeee...jesteś niesamowita!!!!!!!!!!! :-) :-) :-)

      Usuń
  8. :) to i ja chętnie zapiszę się na wymiankę, a tym bardziej że ma przynieść szczęście w Nowym Roku:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie się zapisuję i z przyjemnością zrobię coś, co (mam nadzieję) przyniesie szczęście w Nowym Roku.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm.. kurcze chyba sie spóźnilam. Wydawalo mi sie ze zapisy sa do 15-tego. No coz. Trudno. Udanej zabawy wam zycze... zreszta ze mna to zawsze klopot z tą wysylką za granice. Bawcie sie dobrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń