grubasek

czwartek, 9 października 2014

skusiłam się na wyzwanko

Tak kiepsko u mnie ze wszystkim: z czasem, z weną, z siłami po pracy ;-)

Ale jak ja uwielbiam wyzwania!

mam na popołudnie, to się wzięłam.





Lubię czekoladowy brąz, ale raczej go nie noszę. Z czym mi się kojarzy? Z czekoladą, gorzką a najbardziej z gorzką czekolada studencką :-)
Mam farbowane na ciemny brąz włosy. Ale wyglądają jak czarne ;-).
Chyba jak większości- kojarzy mi się z kapeluszami podgrzybków. kto do mnie zagląda ten wie, że UWIELBIAM zbierać grzyby!!!
I znowu jedzonko- budyń czekoladowy lub pudding.
Szkoda, że w tym kolorze mi nie do twarzy, bo ma w sobie coś ciepłego, przyjemnego....






Miłego , słonecznego dnia!


61 komentarzy:

  1. śliczny naszyjnik, bardzo mi się podoba i zgłoś bo jak dla mnie to idealnie się wpasowuje w wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszaj, zgłaszaj jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny naszyjnik. I niewątpliwie brązowy. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha trafiłam tu przez przypadek czytając jak Ranya pisze o swoim włamaniu.
    Rozwieję Twoje wątpliwośći i powiadam zgłaszaj ten śliczny naszyjnik,bo idealnie pasuje do zabawy,kolory również dobrane super,a nawet moje oko wypatrzyło zgniłą zieleń .Super.
    Jak dobrze zapoznasz się z regulaminem to zapraszam z linkiem do żabki.
    Pozdrawiam , Danutka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie że zgłosić, świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem jak te grzybki wsadziłaś na łańcuszek ... :-)
    ale jak dla mnie spełnia wymogi wyzwania
    nawet liście są ! :-)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo .ładny naszyjnik :)
    pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
  8. wow cudo, zgłaszaj Kochana i dołączaj do naszej rodzinki Kolorystek

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że się zgłosiłaś, bo naszyjnik bardzo ładny i brązowy ponad wszelką wątpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I dobrze, że zgłosiłaś - śliczny jest. I pewnie nie raz się pojawi zachwyt nad jego filigranowością :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny naszyjnik, dmuchane szkło jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no to już tutaj nic nie trzeba dodawać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że dołączyłaś do zabawy! Lubię takie naszyjniki, są bardzo wdzięczne w noszeniu :-)
    A jeszcze a propos moich farb Pebeo - ceny ok. 11-12 zł. Już dwa kolory (jeden też) wystarczą by oszaleć z radości ;-). I możesz poeksperymentować w łączeniu ich z innymi farbami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Grzechem by było, jakbyś ie zgłosiła! Fajnie, że z braku weny wychodzą Ci takie cuda :) Super ten naszyjnik, delikatny... i ma w sobie TO coś :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała biżuteria! Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogłabym sie podpisać pod Twoim pierwszym zdaniem, bo z ust mi to wyjęłaś. A biżuterię pewnie że zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny, bardzo delikatny. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj w zabawie u Danusi . Cieszę się że dołączyłas do nas. Naszyjnik jest superowy , przede wszystkim bardzo oryginalny , taki klimatyczny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra naszyjnik. Wszechobecne grzybki królują nam w tym październikowym kolorku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ekstra. Wszechobecne grzybki królują w październikowej zabawie kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Naszyjnik cudny i sama bym bardzo chętnie taki nosiła:) co do Twojego pytania chyba już nie aktualne? bo widzę, że jesteś na liście:)) miłego dnia pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny wisior! Bardzo subtelny i elegancki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny naszyjnik,taki w moim stylu;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Biżuteryja ładniutka, Podoba mi się, nie da się ukryć

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny - subtelny. Witaj w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy naszyjniczek. Delikatny i subtelny

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny naszyjnik, delikatny a zarazem wyrazisty

    OdpowiedzUsuń
  28. Faja bizuteryja :) Braz rzadko wystewpuje w bizuterii, a warto, bo sie ladnie pretzentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam taką biżuterię :)
    Kolory jak najbardziej trafione :)
    Gratuluję Ci Ewuniu pomysłu oraz wykonania :)
    Super :)
    Pozdrawiam Cię bardzo oraz witam w naszym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Elegancki naszyjnik
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny i niezwykle oryginalny. Taka "koronkowa" robota. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny naszyjnik, kolory dobrane super:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładny, fajnie wykorzystana kolorystyka miesiąca i wybrane dodatki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny zwłaszcza ta zawieszka jest świetna:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Naszyjnik śliczny:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawy naszyjnik ;-)))
    Podziwiam talent ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Romantyczna, delikatna i wytworna biżuteria. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo pomysłowy naszyjnik. Piękny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo mi sie podoba:) super, ze się skusiłas na zabawę w kolorki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny naszyjnik. Fajnie dobrałaś do niego koraliki i ozdóbki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń