grubasek

wtorek, 24 czerwca 2014

A może wymianka?


Słuchajcie! Skoro mamy juz dwie chętne plus ja, to może spróbujmy zmontować ekipę wymiankową?
Jeśli nie będzie chętnych- dziewuszki- ja bardzo chętnie się z Wami powymieniem!

Proponuję

\

Zasady:
-zapisy do 1 lipca
- chętnych proszę o zgłoszenie się w komentarzu
-banerek umiescić na swoim blogu
- pary ogłoszę(jeśli będą;-)) 1 lipca wieczorkiem i dajmy miesiąc na dosłanie paczuszki. Proponuję, aby każdy w miarę możliwości dosyłał, bo to z latem różnie bywa. Dlatego chwalimy się paczuszkami dopiero 15 sierpnia - mam nadzieję, że wtedy już każdy swa paczuszkę otrzyma.
- co w paczuszce? proponuję:
*jedna rzecz w kolorze limonki lub mięty ręcznie wykonane
*w takim kolorze kosmetyk: może to być maseczka, lakier do paznokci, mydełko, co tam chcecie- jakas fajna drobnostka.
* koniecznie herbatka lub kawusia(a może ktos lubi ziółka- mięta?:-))
*przydasie, jesli ktos chce
*karteczkę z pozdrowieniami- może być ręcznie robiona, ale wcale nie musi!

Reszta, jak to chce!

- po ogłoszeniu par wymiankowych proszę, abyscie skontaktowały się i wymieniły adresami między sobą. Jeśli wymianka wypali- poprzysyłacie na mojego maila zdjęcie prezencików, a ja zrobię podsumowanie.

Od razu bardzo proszę, jeśli ktoś ma choć 1% watpliwości, że nie wyrobi- proszę się nie zgłaszać. Znam dobrze uczucie, kiedy poświęca się sporo serca, czasu i pracy, a wzamina nie dostaje się nic. Przykre.

I jeszcze jedno: ja zawsze pytam parę wymiankowa , co lubi, co by chciała, jakie kolorki itd. Może lepiej choć trochę się zorientować w tym, co lubi nasza para, bo wtedy ;latwiej wstrzelić sie w gust czy oczekiwania.



Czekam na Wasze uwagi i propozycje:-)
Ja jestem chętna!!!

Buziam Was!


34 komentarze:

  1. To ja tylko przyklepuję moją deklarację :).
    Bardzo chętnie się powymieniam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł. Jestem pierwsza na liscie.
    I juz umieszczam u siebie banerek.
    Dziewczyny zapisujcie sie.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja z przyjemnością dołączam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo chętnie dołączę do wymiany

    OdpowiedzUsuń
  5. Obowiązkowo się zapisuję!!! Dawno nie brałam udziału w żadnej wymiance. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo chętnie sie zapisze lubie mięte i kolorek miętowy tez lubie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. czy w Twojej wymiance mogą brać udział osoby niepełnoletnie?

    OdpowiedzUsuń
  8. O, to ja bardzo chętnie - ostatnio mam miętowe szaleństwo, a limonka to tez bardzo energetyczny kolorek - nie ma co :) Trafiłaś kochana w mój kolorystyczny gust, i chętnie się na taką wymiankę zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to ja przyklepuję jeszcze raz mój udział w wymiance:) I już zabieram się do wymyślenia czegoś fajnego lemonkowego i miętowego:) POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj,
    jeśli to nie przeszkoda - bo sprzątając sobie profil na bloggerze skasowały się moje zdjęcia i pliki- to ja bardzo chętnie się zapiszę. Limonka - mój ulubiony kolor:)
    Przed spustoszeniem można było zauważyć to na moim blogu dość dosadnie:)
    pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się ...bardzo chętnie weznę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również chętnie się dopisze do zabawy. Coprawda mieszkam w Irlandii, ale caly lipiec bede w Polsce aż do 3 sierpnia, wiec jesli sie zgadzasz na moj udział, a moja para zdąży z wysyłką w tym terminie na moj polski adres to ja bardzo chetnie..
    Pozdrawiam serdecznie. Majalena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co? Mogę się dopisać do wymianki?? Mam nadzieję że wszystko się uda zgrać w czasie :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. nigdzie nie moge znaleść adresu email na jaki można wysłać zdjęcie pacuszki :(

      Usuń
    3. No właśnie właśnie - chciałam przesłać zdjęcie, póki sama nieopatrznie go nie skasuję :)

      Usuń
  13. Zgłaszam się do wymianki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. dawno nie brałam udziału w wymiankach, bardzo chętnie się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. To i ja się z chęcią zapisuję na wymiankę:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja zgłaszam chęć udziału w wymiance :-) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też się zapisuję:) podoba mi się kolorek :) i już czekam na swoją parę

    OdpowiedzUsuń
  18. ja chetnie, jesli jeszcze moge, acha i nie mieszkam w Polsce....

    OdpowiedzUsuń