grubasek

poniedziałek, 26 maja 2014

No oszaleję chyba!

Jakie cudeńka dzisiaj do mnie przyszły, to po prostu brak mi słów!!!
Mam dylemat: co na siebie ubrać, żeby nowe koralikowce włożyć. I to jak najwięcej!(choc zazwyczaj to 2,3 noszę).

Oto efekt mojej wymianki z Izą, która potrafi z koralików czarować!


                               Była jeszcze pyszna czekolada, ale od razu poszła do zamrażalnika ;-)




I coś, co mnie po prostu rozłożyło - taka cudna kartusia!


Moje prezenciki- niestety zdjęcia robiłam na szybko, przy zachodzącym słońcu


                            To mój pierwszy w życiu chustecznik- włożyłam w niego całe serducho!



                                                A tu tak jeszcze na szybko dorobione pudełeczko
Kiedys robiona torebeczka, dołączona do świeżutko robionych podkładek- szkoda, że nie miałam więcej, bo byłby komplet, ale...nic straconego ;-)



I notesik



                                  ześwirowana jestem na punkcie stempli- Iza mogła się przekonac ;-)

Mam nadzieję, że Iza zadowolona!

A jak tam u Was Dzień Matki? Moja Mamcia dostała kosmetyki i karteczkę- oczywiście karteczka najlepsza ;-). Ja dostałam od młodszego kwiatuszka zrobionego w przedszkolu a od starszego zestaw składajacy się z: 
czekolady z "Grosika", 
tulipana z kwiaciarni i 
z michałków- sztuk 4
(mamusiu, jaki ten pan był miły 1 Zabrakło mi 16 groszy do 4 sztuk i pan mi darował!)
 z "Żabki"!!!
A od męża pięknego kwiatuszka, bo nie wiedział, czy dzieci cos przygotują! ha ha ha!

Wszystkim Mamusiom samych pięknych chwil!


Buziaki upalne!


8 komentarzy:

  1. super wymianka, taka wypasiona! piękne rzeczy i decou cudowne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sobie śliczną wymiankę zrobiłyście.
    Twoje dzieciaczki też się spisały na medal, no i mąż się postarał. Super.
    Dzięki za życzenia i wzajemnie.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymianka świetna, piękne prezenty!!! No to dzień mamy się udał :D Mój Miś - dwulatek przygotował laurkę z tatusiem, tylko że potem przy wręczaniu był problem, bo tak mu się rysunek spodobał, że nie chciał mi oddać :D Ale było śmiechu :D Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że zadowolona:) Twoja paczuszka jest cudowna, sprawiła mi wiele radości. A decou, które uwielbiam, a którego sama nie robię - fantastyczne i widać, że od serducha:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no no, poszalałyście - cudnie, to chyba polubisz decu bo dobrze Ci idzie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super! Wymianka! Wspaniałe prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widze, ze wymianka udana! Tylko pozazdroscic:)

    OdpowiedzUsuń