grubasek

piątek, 8 czerwca 2018

Szalona 13 znów się sprawiła - czyli wyzwanie 6 czas zacząć!

Nasze prace

   Tygrysia Myszka



Tina J. 




hubka38 




  Marzenka 



  Ulcia


 Ewinka




 kicikicitata 




  Raeszka




 Basia Pawlak




Agatka Baran  




 Ania Iwańska 




Ella 




Małgosia X




Małgosia



Moje kochane- wasze prace są niesamowite! Kolorowe, pełne wielkanocnej radości- i o to chodzi!

Mam nadzieję, że ta "moja" szalona 13 dotrwa do końca, bo ekipa jest super. Oczywiście jak ktoś chce dołączyć, to serdecznie zapraszam.

Nie zostawiam Was już w niepewności



Dla mnie to wyzwanie dość trudne, ale...próbujemy!

Buziam!

8 komentarzy:

  1. Ewciu i znów mnie wkręcasz tą Twoją rymowanką tylko teraz muszę trochę spoważnieć do tych wytycznych i się uduchowić, a może coś zmaluję.
    Mam pytanie czy do pokolorowania można użyć farb -np:słońca?
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, kolorujemy ile chcemy i czym chcemy😁💟

      Usuń
  2. Podziwiam pomysły, Twoje kolorowanie i trzymam kciuki za dobrą wenę do tworzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  3. No w sumie to się uśmiechnęłam z tej Twojej rymowanki i nie wiem czy dalej sie śmiać czy płakać :-) Ewa skąd Ty bierzesz te pomysły to nie wiem , ale są bardzo oryginalne i mobilizujące. Ale kto jak jak nie my damy radę :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. No to będzie wielkanocnie:) Spróbuję utrzymać vipowski znaczek:))) Na razie w głowie pustka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ocho to wymyśliłaś!!! Rymowanki ekstra :)

    OdpowiedzUsuń