grubasek

poniedziałek, 19 lutego 2018

Miała być abawa u Ani ...jest tylkou mnie? ;-D


Wczoraj na wieczór zwlekłam się z wyrka- koniec- muszę coś podziałać.

Pokombinowałam z takim wycinanym składaczkiem(znalazłam kartkę świąteczną, którą kiedyś kupiłam ze wzgl. na kopertę i postanowiłam spróbować sama dojść, jak to zrobione- a zrobione banalnie).

Na zabawę u Ani TUTAJ wybrałam: napis, fiolet, kwiat/roślina - wszystko super, tylko wytyczne spisałam ze stycznia...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
No to jest karteczka wielkanocna bez zabawy ;-D






A tu pierwsza część mojego zadania- bez kolorowanki :-)



Jestem zadowolona, że coś popchnęłam, bo mam spore zaległości....:-(

Buziam!

25 komentarzy:

  1. Ewuniu widzę , że chyba jeszcze nie ozdrowiałaś :-)Aż się popłakałam ze śmiechu . Wkleiłaś lutowe bingo a kartkę zrobiłaś wg styczniowego :-)
    Co nie zmienia faktu że jest cudowna , zresztą obie są cudowne !!
    Pozdrawiam
    P.S. przyjmę ta drugą z zestawem czerwony, listki, ramka i pierwsza też z zestawem ażur, listki, ramka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masakra i porażka w jednym ;-D, no..nie wyzdrowiałam jeszcze, niestety ;-D

      Usuń
    2. Ewuniu czemu zrezygnowałaś z zabay u mnie ?? Ja je chce , przecież są elementy z lutowej tabelki !!!!

      Usuń
    3. Zrobię jeszcze jedną:-D specjalnie do Ciebie:-*

      Usuń
  2. Super karteczki:) Ania dopuszcza też nie trzymanie się linii w bingo, a u Ciebie na karteczce są listki, ażur, ramka, różowy kwiatek. Także jak dla mnie kartka nadaje się na zabawę u Ani:) Dużo zdrówka!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ci karteczki wyszły💛💚💙❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha ha, biedna chora kobitka, ale mimo wszystko karteczki wyszły cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo radosne karteczki:)Wracaj do zdrowia ba ferii szkoda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te składaczki,takie wiosenne , radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyn sposobem jest dodatkowa śliczna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu, karteczki są super i przecież Ania dopuszcza wytyczne niekoniecznie w linii prostej - w takim razie obie się wpisują w zabawę.
    Zdrowiej, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu życzę szybkiego powrotu do zdrowia .
    A kartki z robiłaś cudowne szczególnie podoba mi się pierwsza w fioletowej wersji.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie śliczne ale mi podoba się bardzo ta z makami;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki.
    Takie piękne robisz , gdy jesteś chora . Ale zdrowiej, zdrowiej!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. A te maczki to nie kolorowane ? Śliczny papier w biedronki :-) I piękne obie wersje składaczkowo-jajkowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu! Obie karteczki są Przeurocze, A fioletowa Fantastyczna - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  14. I co to znaczy siła woli? Pięknie wyszły obie karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne obie, bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń