grubasek

wtorek, 20 lutego 2018

Uwaga- dodatek do hardcorowego!


Kochane!

Gosia- nasz nadworny sponsor oraz twórca digisków- wymyśliła jeszcze......skrzynkę listową, taką specjalnie wielkanocną. Dorzucam ją do wyzwania hardcorowego, więc jeśli ktoś chętny, to może wykorzystać z baziami zamiennie lub......



Ta praca powstała dzięki:
- dogiskom - oczywiście Goha + mój z życzeniami(dostępny dla Was zawsze- patrz banerek na górze)
- bazy od Ewinki(Ewcia liczę, że w Twojej zabawie składaczkowo-giętej pojawi się ta forma, bo jest bardzo fajna!)
- kwiatuszkowi z papieru czerpanego od Joli
- papierom Papierowego Potwora
- jeszcze m.in. wykrojnikom paprotki, które dostałam od Ani Soprano i- uwaga- wtykam wszędzie, gdzie się da, bo jestem nim oczarowana :-D

Choróbsko nie puszcza, a ja muszę dziś jechać po dzieci do Czy-wy...i to tak :-)

14 komentarzy:

  1. no cacy ale gdzie ta skrzynka ?? :-)
    Kartka boska !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzynka pod digisem z baziami w hardcorowym wyzwaniu#2(na szarym końcu, pod pracami)

      Usuń
  2. Prześliczna kartka. <3

    Życzę zdrówka, pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zieleninka ,jajo i skrzynka :-) Chętnie skorzystam z digiska ,dziękuję :-) A co to za baza nijak sobie nie przypominam ,skleroza już mnie bierze ;-) Pokaż zdjęcie z boku ,to skojarzę ...

    OdpowiedzUsuń
  4. A zapomniałam dodać ,że bazie cudnie zielenią muśnięte :-) Muszę odgapić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne jajo. Skrzynka od Gosi świetna!!!
    Hubciu, zdrowiej szybko!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna jest. Jestem pełna wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu! Bardzo Śliczna karteczka z tą skrzyneczką - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka cudna karteczka i te kolorki, zachwyciłaś mnie nią Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewciu, karteczka jest prześliczna.
    Zdrowiej, zdrowiej, kochana.

    OdpowiedzUsuń