grubasek

poniedziałek, 25 września 2017

Pary wymiankowe/kolczyki

Kochane, tchu nie mogę złapać, bo w domu byłam 15.30 a wymyśliłam, że MUSZĘ jechać na grzyby!!! Zeszło do 18.00 i znowu jestem w.....***

Wrzucam zdjęcie parek, ale rozpiskę też robię:-D (dziewczyny ZAGRAMANICZNE ;-D zostały przydzielone do osóbek chętnych na wysyłkę w świat)

 - Ula K/ Małgorzata Zoltek

- Karto_flana/Lucyna

- dekupagekinii/ Etoile

- Pasje Violi/Janeczkowo

- Asia/ Akrimeks

- Elunia/ja(hubka38)

- Edyta L/ mam_i_ja

- tynka/ Marta Borowska

-szczęśliwy zakątek/ Tesa57

- Agata Baran/ Bożena G


Bardzo proszę, skontaktujcie się między sobą, dogadajcie szczegóły, jeśli taka wola lub zróbcie sobie niespodzianki ;-D 
Mam nadzieję, że nie muszę przypominać o rzetelności, staranności i dużej ilości serducha włożonej w paczkę. Niech to naprawdę będzie paczka z kuchennymi przyjemnościami :-)

Co do kolczyków to poszłam na łatwiznę(z braku czasu) i postanowiłam obdarowac pierwsza chętną w komentarzach a jest nią DORA :-) Proszę o kontakt i adres do wysyłki.

Buziam Was, przesyłam słoneczne promienie, zapach rozmokłych grzybów i cienie kleszczy, którym nie udało się tym razem wgryźć w moje ciało ;-D

6 komentarzy:

  1. łał..........sama szefowa mi się trafiła ,już się cieszę i piszę meila

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, ledwo zajrzałam i taka wiadomość, wielkie dzięki Kochana, już się z Tobą kontaktuję :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. No to i ja sie lecę skontaktować! A na grzyby sie wybieram jutro, tęsknie za lasem ach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja napisałam do mojej pary i czekam na odpowiedż :)

    OdpowiedzUsuń