grubasek

środa, 20 września 2017

Czy to folk, czy nie nie folk?


W tej edycji zabawy u Ani problemy ogromne, bo minimalizm to zawsze dla mnie wyzwanie!

Czasami mam wrażenie, że każda moja praca jest przedobrzona ;-D

A takiego rasowego "casa" to ja chyba w życiu nie zrobiłam.

Ostatnia karteczka to folk. Problem w tym, że tego folku jak na lekarstwo....babcine koroneczki, troszkę papier(seria folkowa). Niech Ola i Ania decydują. Powiem w sekrecie, że od 3 dni leży naszykowana do posklejania 3 kartka folkowa, ale jak na razie- tylko leży- i na dodatek nie za bardzo mi się podoba ;-D

No dobra, to 2 karteczki pseudo- folk

Pierwsza wyszła taka- stempelek Łucja Agaterii



Druga - stempelki bezimienne , ale fajne ;-D


                                                               A kuku!



Jeśli dziewczyny zalicza i folk, i cas-niecas- to mam wszystko. Jeśli nie, to pokombinuję dalej :-D

Buziam!

25 komentarzy:

  1. A kuku jest najlepsze! Za a kuku postuluję, żeby zaliczyć!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie kartki świetne - mają to co lubię, czyli kropeczki, koroneczki i moje ulubione kolory, choć rzeczywiście trochę mało folkowe. Co do C&S, to jakbyś tamte stemple zrobiła na przykład czarne czy jakiekolwiek inne na białym tle i nie kolorowałabyś ich, to byłby 100% C&S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam na stylach za bardzo sie nie znam, ale obie kartki bardzo mi sie podobają☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ta pierwsza kartka !!! A ta następna z niespodziankami - rewelacyjna !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu C&A z poprzedniego posta Ok , ale folku to tu nie ma ani na lekarstwo , choć kartki są świetne :-), Oczywiście zabawa to tylko zabawa a wytyczne to tez tylko wytyczne, kartki robisz dla siebie Ja je przyjmę nawet bez tego folku , każdy może sobie zinterpretować po swojemu.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta z jajkami niespodziankami:):):) pierwsza oczywiscie tez mega!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, jak na mój gust, to folk- niefolk :p Super prace! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosne karteczki :) Fajna ta " a ku-ku"

    OdpowiedzUsuń
  9. A kuku rewelacja!!!!!!!!!!!!!A to stempelek Łucja????

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale tło na pewno folk :) Obie karteczki fajne chociaż druga bardziej wpadła mi w oko przez ciekawy pomysł z okienkami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Folk nie folk ,karteczki jak zawsze pomysłowe :-D Kurczaczki w okienkach rozbrajające :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jajka z kurczakami świetne! Cudowne kartki.
    P.S Hubciu bigle jeszcze u mnie, nie zapomniałam. Tylko poczta "niepodrodze".
    Wyślę w poniedziałek. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana!!! daj spokój, a to mam mega opóźnienia we wszystkim, więc luuuuuzik....będę się cieszyć, choćby za rok ;-D

      Usuń
  13. Obie są świetne, pomysł z kurczakami "a kuku" - genialny!!!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczności, bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne, szczególnie ta z zakamuflowanymi kurczaczkami.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu! Bardzo śliczne karteczki i wesołe - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Super duet! Urocze to Twoje dziewczę :) a kurczaczki z jajem ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jajka są świetne i to środkowe to bym nawet zaliczała za folk ;P takie koronkowe :D Choć ja sama też bym miała problem

    OdpowiedzUsuń
  19. mnie sie podobają wszystkie, choć kuku zaskakuje i rozbawia na całego;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Każdy może folk rozumieć po swojemu, na tym urok świata polega. Jajca są boskie:-)

    OdpowiedzUsuń