grubasek

poniedziałek, 11 września 2017

Czy ktoś jeszcze pamięta???


Kochane(i)!
Nie wiem jak wy, ale ja dawniej bardzo często brałam udział w wymiankach. Z tego typu zabawami bywa różnie, ale zazwyczaj miałam szczęście do cudownych osób i wymianki sprawiały mi  duuużo radości.
Jako organizator takich zabaw rzadko musiałam interweniować, ale....chciałam odpocząć.

I zachciało mi się:-D

Czy ktoś jeszcze pamięta wymiankę parakulinarną?

Ja do dziś mam przepiśnik od Violi ;-D

Postanowiłam zorganizować wymiankę parakulinarna II!
Jeszcze krótko, co mnie podkusiło- przetwory! Jak patrzę na wasze blogi, na te wszystkie dżemiki, marynaty, suszone owoce itp., to żal mi doopcię ściska, bo ja nie bardzo umiem takie rzeczy robić.
Dla mnie słoiczek konfitury ręcznie robionej to prawdziwy skarb!




A teraz zasady:

Zasady:

-zapisy do 23 września

- chętnych proszę o zgłoszenie się w komentarzu

-banerek umieścić na swoim blogu na pasku bocznym

- pary ogłoszę(jeśli będą;-))24 września, paczuszka ma 

dotrzeć do 10 listopada. Chwalimy się paczuszkami 11-12 listopada  ;-D

Jeśli ktoś zdecyduje się dzisiaj i zacznie coś przygotowywać, to są prawie 2 miesiące!

Co w paczuszce?

* coś do jedzenia związanego z przetworami: mały dżemik, konfitura, grzybki marynowane, ogórki kiszone ;-), kompocik ;-D,sok, naleweczka? ;-D,  ale może być i miód z zaprzyjaźnionej pasieki, woreczek orzechów włoskich z ogrodu, suszone owoce - po prostu dary natury, przetworzone(lepsze!) lub nie.

* gadżet związany z kuchnią- wszelkie słoiczki ozdobione, pudełka, rękawice kuchenne,ściereczki, serwetki,  kubeczek, magnesik na lodówkę itp.- zrobione własnoręcznie lub kupione

* drobny upominek własnoręcznie zrobiony!(jeśli dałoby się przemycić wątek parakulinarny, byłoby super!) Jeżeli gadżet związany z kuchnią jest własnoręcznie zrobiony, można zrobić coś do kompletu :-D

*karteczka z pozdrowieniami- kulinarna! Może być kupna a nawet narysowana, ale sporo osób bawi się w scrapbooking, więc chyba nie będzie problemu, prawda?

*jakaś kawka, herbatka dla chętnych




Jeśli będą chętni, ogłoszę 24 września pary wymiankowe i proszę, abyście skontaktowały się i wymieniły adresami między sobą. Jeśli wymianka wypali- poprzysyłacie na mojego maila zdjęcie prezencików, a ja zrobię podsumowanie.

Od razu bardzo proszę, jeśli ktoś ma choć 1% wątpliwości, że nie wyrobi- proszę się nie zgłaszać. Zastrzegam sobie prawo do nieprzyjęcia do zabawy osoby, która np.już się kiedyś z podobnej wymianki nie wywiązała (zabawa dla osób pełnoletnich!)!

Bardzo proszę określcie się, czy możecie wysłać paczuszkę za granicę.

Wiem, jak z czasem, ucieszę się z każdej osoby, ale rozumiem, że zabaw mamy mnóstwo i nie każdy wyrobi. Jeśli będzie choć jedna osoba chętna, to wiadomo- działamy!!!

Pozdrawiam Was cieplutko:-D

26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bożka- i wymianka parakulinarna w razie braku większej ilości chętnych jest ;-D

      Usuń
  2. ja ja ja chcę, uwielbiam Twoje zabawy :) piszę się :) Buziam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasu duzo, wiec sie zglaszam, wole wyslac na terenie PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuchenne sprawy uwielbiam ...zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli mogę:) zapisuję się na wymiankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja chetnie dołącze :);):)

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja też się chętnie dołączę jeśli można :) wysyłka w PL.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna fajna zabawa, ale ja tym razem muszę zrezygnować, nie dość, że troszkę daleko mieszkam to i termin niezbyt wygodny, przed świętami, mam zbyt dużo na głowie:)
    Będę wam dzielnie kibicować i oglądać wasze wymianki. Pozdrawiam, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wezmę udział :) ...wysyłka na terenie Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno mnie nie ma ale pisze sie 😊o ile moge. Pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam poprzednią , zapisuję się i na tę , wolę wysłać w kraju

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja bardzo chętnie dołączę!

    OdpowiedzUsuń
  13. oh, jak mogłabym nie pamiętać! Brakuje mi takich właśnie wymianek :( teraz wymieniałam się z dziewczynami na fb, ale z tymi blogowymi mam najfajniejsze wspomnienia - to od nich zaczynałam :)
    kusi mnie bardzo, ale muszę przemyśleć sprawę, jak się zdecyduję, to na pewno się odezwę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szykuje się świetna wymianka, ale ja póki co muszę sobie odpuścić, ostatnio z wszystkim jestem spóźniona i robię na ostatnią chwilę...

    OdpowiedzUsuń
  15. jak to się stało że ja dopiero tu do ciebie trafiłam,tak tu miło,ja tez chętnie wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  16. ...że też nie robię żadnych przetworów, nalewek... Zapowiada się super zabawa, a tu trza se odpuścić. Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja muszę odpuścić, ale będę kibicować uczestniczkom zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie wezmę udział w wymianie. Wysyłka dokądkolwiek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. I jak tu nie skorzystać :) Proszę dopisz mnie do listy. Wysyła na cały świat.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie przyłączę się do zabawy:)Wysyłka na terenie PL:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dawno nie brałam udziału w wymiance. Temat bardzo mi pasuje, bo chętnie podzielę się moimi przetworami. Słoiki i butelki są ciężkie, więc wolę wysłać w PL. Z niecierpliwością czekam na moją parę wymiankową i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń