grubasek

poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Wyniki Potwornego wyzwania #1


Dziewuszki kochane!

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za udział w zabawie!
Nawet nie wiecie, jak cieszyło mnie każde zgłoszenie:-D (zwłaszcza, że czuję, iż niektóre z was bardziej zrobiły to dla mnie :-)) Nie spodziewałam się, że powstaną aż 22 prace! Ale przecież kolorowanie, obojętne czym, to prawdziwa frajda!
Mam nadzieję, że trochę was tą pasją zaraziłam!?

Czas na wyniki.
Chciałam poinformować was, jakie były kryteria oceniania:

- kolorowanie digi
- pomysł i aranżacja
- dodatki i spójność

Różnice w punktacji pomiędzy wami były naprawdę niewielkie. Czasami była to różnica 1 punktu i stąd...mamy jeszcze jedną niespodziankę.

Żeby nie przedłużać, z punktów jury wyszło, że wygrywa..... Gosikowy Zakątek!!!

Zwycięska praca



Banerek dla Ciebie


Nagroda za I miejsce  to 


Nagroda w postaci kodu zostanie wysłana do zwycięzcy- proszę o kontakt.

A teraz mała niespodzianka - 2 osoby przegrały minimalną ilością punktów- Ula K. ze swoim albumem i Daga (obie prace tyle samo punktów) - od naszego sponsora otrzymacie po 1 darmowym digi do kolejnego wyzwania :-), na które chwilkę trzeba będzie poczekać:-).
-------------------------



I jeszcze szczęśliwy numerek to 10


a nagroda leci do Ani z Płonących motyli


i nagroda



Nagroda w postaci kodu zostanie wysłana do zwycięzcy- proszę o kontakt.

Przypominam, że nagrody pochodzą od naszego sponsora - sklepu "Papierowy potwór".


Kochane! Mam nadzieję, że bawiłyście się świetnie! 
Nasza sponsorka pomału szykuje wyzwanie#2 - mam nadzieję, że dacie się wkręcić znowu:-D

Buziam serdecznie!

PS Zapomniałam podziękować za udział  dzieciom- wasze prace są cudowne- dziękuję Izabeli, Karolowi, Jasiowi i Szymusiowi!

19 komentarzy:

  1. Brawo dla Małgosi :) zasłużyła :)
    Cieszę się, że moja praca została zauważona i czekam na drugie wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super wiadomość w poniedziałkowy wieczór!!! Bardzo się cieszę z wygranej i dziękuję za wspaniałą zabawę. Już szykuję się na następne potworne wyzwanie :) Ewa, dziękuję za motywację, nawet nie myślałam, że kolorowanie tak mi się spodoba. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyniom :-D Fantastyczne prace :-D Czekam na kolejny temat :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jupiiiii :) super wiadomość na koniec urlopu :)))
    Gratuluję Gosi :* Jej praca jest przepiękna.
    Nie mogę się doczekać następnego wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn.
    Na drugie takie wyzwanie chętnie się skuszę....bo pierwsze przypadło na mój sezon urlopowy i nie bardzo miałam jak, choć chęci były:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla dziewczyn. Super zabawa. Czekam na kolejną 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu! Świetne prace powstały, Gratuluję Wszystkim Nagrodzonym - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla dziewczyn! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Dziewczętom i ślę pozdrowienia Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje szczęściarom i zdolniachom!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie gratulacje dla dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dziewczyny!!! Swietne prace!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wszystkim dziewczynom ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och dzieje się u Ciebie Ewuniu, dzieje:))
    Piękne prace powstały do tego Potwornego wyzwania. Gratuluję nagrodzonym!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Brawa dla zwyciężczyni - praca przepiękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje!! :)
    Super pomysł z taką zabawą :)

    OdpowiedzUsuń