grubasek

środa, 23 sierpnia 2017

I znów jakies biżuty :-D

Wrzucam dziś wakacyjne bransoletki. Muszę się przyznać, że dawniej bardzo dużo robiłam podobnych i tak postanowiłam na chwilkę do nich wrócić:-)

Łączymy kuleczką zaciskową 3 linki, nawlekamy koraliki w wymyślonym układzie i tak aż do pożądanej długości. Zakładamy zapięcie.


Ja najczęściej dodaję jakieś dyndadełka ;-D


                           i wyszły sobie takie morskie biżutki.


Prezentacja :-D


Jestem w szoku! Ja już chyba od 2 lat nie zrobiłam tyle biżutów, co teraz ;-D
Czekałam na takie wyzwanie, jakie pojawiło się w DIY.

I niestety zarzuciłam was tymi moimi tworkami. Mam nadzieję, że mi wybaczycie?
Przez remont większość materiałów do karteczek jest pochowana, stąd ilość biżuteryi ;-D

Bransoletki zgłaszam TUTAJ


Co prawda nie są to kolczyki-żyrandole, ale....kolczyki będą jutro! ;-D
Buziam!

21 komentarzy:

  1. Bardzo eleganckie i klimatyczne, pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty masz wszystkie bardzo dobre te biżuty, więc rób dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne , letnie bransoletki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Rach ciach i super bransoletkę masz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje biżutki, więc możesz nas nimi zarzucać bez ograniczeń.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś? Piękne są Twoje biżutki, a do tego jakie proste w wykonaniu. Muszę kiedyś spróbować :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu! Wspaniałe robisz tą Biżuterie, Komplecik jest Cudowny - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te Twoje biżutki, tez kiedyś podobne robiłam , ale jako że ja nie nosze biżutów to było to trochę bez sensu :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne i jakie proste w wykonaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo morskie, bardzo wakacyjne, piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne bransoletki, doskonałe na lato;) a biżutków nigdy za wiele! zazdroszczę, że masz tyle czasu na to wszystko;P z niecierpliwością czekam na kolczyki;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez kilka podobnych za bizutowych czasow zrobilam ;) Sliczna robota!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna! Też lubię dyndadełka przy bransoletkach, wtedy wydają mi się takie "wykończone" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo oryginalny i ciekaw praca :-) Dziękuję za udział w naszej biżuteryjnej zabawie i życzę powodzenia. Inka-art DT/DIY

    OdpowiedzUsuń