grubasek

środa, 16 sierpnia 2017

Buuuu

Szykuje mi się remont kuchni. Pewnie historie o specach znacie, więc nie zdziwi was, że kuchnię powinnam mieć już zrobioną, a tymczasem remont rozpocznie się w poniedziałek?;-D

W kuchni miałam sporo szpargałów, a że czas goni i wymyśliliśmy z mężulem, że część rzeczy powynosimy dzisiaj, to popakowałam do pudła moje przydaśki, jak leci. Życzę sobie powodzenia w ich poszukiwaniu po remoncie:-).

Dostępne mam stempelki, markery, więc ewentualnie.... A i biżuty też:-)

No własnie , biżuty. POdczas wyzwań DIY, coś tam dodatkowo machnę. Kilka rzeczy pokażę, ale z pewnych względów w późniejszym terminie.

Dziś takie zwyklaki totalusy- ale moim zdanie wyglądają całkiem, całkiem...



Etapy powstawania- żadna filozofia: nawlekamy wybrane koraliki, nakładki a potem zaciskamy kuleczki zaciskowe- finito ;-D



I założyłam :-D


Zgłaszam je na wyzwanie DIY TUTAJ


Uwaga- przypominam, że wyzwanie #1 Podwodny świat kończy się za 2 dni!!! Więc jeśli ktoś jeszcze chciałby coś zdziałać, to spieszcie się, bo nagrody czekają!:-D

Mamy już 18 prac- zajrzyjcie TUTAJ

Buziam!

15 komentarzy:

  1. Ewuniu! Bardzo ładne - Pozdrawiam Bardzo Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolczyki. Życzę spokojnego i udanego remontu. U mnie kuchnia też się prosi, tylko myśleć mi się o tym na razie nie chce :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolczyki, a z Tobą spasowały się perfekcyjnie! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozkręciłaś sie z tą bizutką. Masz już chyba wszystkie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i eleganckie. Mam nadzieję, że remont minie szybko i bezboleśnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Są świetnie. Prezentują się bardzo elegancko;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czego buczysz, Ewuś? pomyśl jaką będziesz miała piękną kuchnię Wspaniałe kolczyki; co się bowiem odwlecze, to nie uciecze :p Kochana, współczuję poszukiwania po remoncie (a było opisać na pudełkach co do niech powkładałaś- to tak na marginesie :p) Serdeczności posyłam i tulę ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Proste a bardzo afektowne;) Bardzo mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Proste, elegancki i urocze są Twoje kolczyki - kolejna fajna praca. Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu - Inka-art/ DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze :-) w prostocie tkwi elegancja i to jest ich siła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego zamykasz oczy do zdjęć? Kolczyki eleganckie. Na temat remontów się nie wypowiadam, bo nie wiem, co mnie bardziej przeraża - historie o specach, czy remontowy bałagan - dlatego nie mogę się zabrać do remontu, nie tylko kuchni, ale i całego mieszkania. Ach, trafić porządną szóstkę w totka i na czas remontu wyprowadzić się do innego lokum.

    OdpowiedzUsuń