grubasek

wtorek, 27 czerwca 2017

jadę z koksem

Dziewuszki!
Jakie miałam wczoraj jaja z oczami, to szkoda gadać. Leżałam z zamkniętymi z 5 godzin ;-/

Ale jak poczułam się lepiej, poleciałam do.......same zobaczcie




Trudno zrobić ładne zdjęcie, bo folia odbija światło.

Karteczka zrobiona z myślą o jednej Izabelce- Ulka , i co, może być? Nie dodawałam napisów, chyba, że obdarowana albo jej mama coś sobie wymyślą - wyszedł letni obrazeczek ;-D

Kotki wydrukowane już dawno - uwielbiam "Le petite market"- i styl, i pomysły! W kotach zakochałam się już dawno! A tymczasem jedzie do mnie nowa stempelkowa syrenka ;-D

Kursik będzie, obiecuję, ale testuję różne metody i już wiem, jakie można popełnić błędy- będziecie wiedzieć, jak ich unikać, a więc cierpliwości.

Buziam was cieplutko i mam nadzieję, że oczy juz ok.:-D

18 komentarzy:

  1. Wow, no coraz lepsze to morze Ci wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i masz Ewuniu, teraz z Ciebie przeszło na mnie.Od rana mam problem z oczami, swędzą mnie, łzawią i są przekrwione jak u wampira :)
    Karteczka świetna, juz czekam na kursik i zastanawiam się jak się nazywa ten żel, który daje takie świetne efekty na Twoich karteczkach :)Buziam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podkradziony żel do włosów moich chłopaków...hahahaha

      Usuń
    2. No nie może być.... w życiu bym na to nie wpadła, myślałam że to jakiś specjalny :)

      Usuń
  3. Ewcia, co z Twoimi oczami?
    Obrazek cudny, takich syrenek to jeszcze nie widziałam!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko !!! Jak cudnie !!! Uwielbiam syrenki wszelakie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu, u Ciebie są coraz to lepsze niespodzianki! Co tu wpadnę, to zaskakujesz niesamowitymi pomysłami. No przecież ta praca jest wspaniała: taka radosna, kolorowa i wcale nie łatwa do zrobienia! Normalnie zarażasz weną :) Zdrówka dla oczek, bo moje też ostatnio chorowało, więc wiem ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hihi syrenie kotki, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow, ale super kartka, jak z bajki, boski efekt!!
    Mam nadzieję, że z oczami wszystko w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te karteczki i już czekam na kursik jak to cudo zrobić :) ciekawy efekt ale mnie urzekła najbardziej ta rybka w słoiczku :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kotki w morskiej odsłonie - super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu! Obrazek jest Przeuroczy i zadziwiający, Skąd Ty te pomysły czerpiesz? Bąbelki wyglądają Fascynująco - Pozdrawiam Cię Serdecznie
    PS. Oczy są przemęczone i dlatego bolą

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie tu jak zawsze, a kotki po prostu genialne! Pozdrawiam i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka niesamowita. Kociaki w roli syrenki świetne!
    Super pomysły Hubciu!

    OdpowiedzUsuń
  13. koty w roli syrenki! O_0
    a myślałam, że widziałam juz wszystko...!

    OdpowiedzUsuń