grubasek

piątek, 23 czerwca 2017

:-( koniec roku szkolnego...


Oddałam kolejna klasę III gimnazjum, poszli w świat!
Wiele refleksji...ale to nie blog po to, prawda?

Przypomniało mi się, że nie pokazywałam ostatniego przepiśnika - stempelek Łucji od mojej kochanej Bożenki mam_i_ja, która(nie wiem, jakim cudem) wiedziała, że to moje marzenie:-D



Tu są kieszonki - wierzcie na słowo- można włożyć przepisy ;-D





Przepiśnik zgłaszam TU do STUDIA SZOK



Nie jestem dobra w takich pracach, bardzo rzadko je robię i chyba stąd nie widac postępów ;-D

Buziam was i do następnego posta!

19 komentarzy:

  1. Super jest ten Twój przepiśnik!!! Mam ten papier w pomidorki i nie wiedziałam do czego go zużyć, teraz już wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu świetnie CI wyszedł, a stempelek super. Bożenka ma wielkie serce, bo nie jedną z nas zadowoliła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, nie marudź, jest pięknie:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Łucja świetnie pokolorowana i fantastyczne papiery z kuchennymi motywami :-D Ja jeszcze żadnego nie mam na swoim koncie ;-( Muszę się poprawić ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny. Ten stempelek jest super.
    Buziaczki i udanych wakacji, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu! Bardzo śliczny przepiśnik dostałaś od Bożenki- Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewunia, wspaniała okładka- bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewo mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny przepiśnik. Z takim to potrawy same się udają :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiśnik marzenie - sama dostałam taki od blogowej koleżanki i świetnie się sprawdza :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiśnik śliczny i apetyczny :-) Oprócz uroczej Łucji podoba mi się również łyżeczka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna praca!!! Takie prace sprawdzają się wyjątkowo:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się bardzo podoba;) Świetny efekt przybrudzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super:)Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio SZOK.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodki:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio Szok:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Studio SZOK :) Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny przepiśnik :-)Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń