grubasek

wtorek, 25 kwietnia 2017

Z wywieszonym językiem

nadrabiam wszelkie zabawowe zaległości! Nie wiem, dlaczego tak zeszło, przecież w tym miesiącu nie próżnowałam. Choć nie ukrywam, okres przed egzaminami gimnazjalnymi był bardzo intensywny i dużo więcej robiłam z uczniami niż normalnie.

Dziś zabawa u Danusi TUTAJ


Wzięlam sobie za punkt honoru zrobienie choć jednej pracy, która NIE JEST scrapbookingowa.
I voila!


Wiecie, że ogólnie nie zajmuję się ostatnio biżutami, więc braki w koraliczarni mam ogromne- nagrzebałam się w poszukiwaniu jakichś perełek ;-D

Lubię perełki, choć nie noszę, bo i do czego? Dawniej lubiłam perłowe lakiery do paznokci, ale mi przeszło . Sama nie wiem, cos by się chyba znalazła perłowego w moim domu.

Buziam i zmykam do pracy!

29 komentarzy:

  1. Pięknie te perełki wyszły , Wszyscy mamy obsuwę w kwietniu , jednak Święta wycięły tydzień z robótkowania jak nic.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu Twoja interpretacja perełkowa jest śliczna i bardzo ,bardzo perełkowa jak widać .
    Dzięki kochana za udział w zabawie i ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieta i perły...to jest to :) Powinno sie mieć coś takiego w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i subtelna bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem co się dzieje, ale na jakimkolwiek blogu na którym zostawiam dziś komentarz włącza się opcja udowodnij, że nie jesteś robotem.....hmmm... też tak macie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, dziś tak nie mam, ale miewam często.

      Usuń
    2. Agatka, a może jesteś robotem? ;-D

      Usuń
    3. Po prostu wystawiałaś bardzo dużo komentarzy i dlatego tak się dzieje :)

      Usuń
    4. Aaaaa....no widzicie...zawsze się czegoś nowego od Was Kochane dowiem:):)
      Ewcia czy ja jestem robotem?? Hmmm??....Chwilami chciałabym uwierz mi hihihihi:)

      Usuń
  6. No właśnie...najpierw przyzwyczaiła nas do swoich pięknych biżutków...a później porzuciła zajęcie...
    na rzec co prawda równie pięknych malowanek...ale porzucenie to porzucenie...;D

    Perełki wyszły cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bransoletka,bardzo oryginalna,podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała bransoletka. Prawdziwa perełka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Delikatna, w pięknych perłowych kolorach. Elegancka bransoletka.
    Pobuszowałam Hubciu po blogu, po wcześniejszych postach - jaka Ty jesteś pracowita:) Piękne kartki, ślicznie kolorowane obrazki, własne stempelki (świetne) i ten dowcip - lubię bardzo:)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo elegancka ta perełkowa bransoletka :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuś śliczna... ja chyba odpuszczę perłowy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna bransoletka.
    Oj,jak dawno nie robiłam biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewo, biżuteryja cudna! Delikatna, perły to delikatność i elegancja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuniu! Bardzo Urocza i Elegancka bransoletka - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Perełki wygladaja pieknie, elegancko i super wszystko połaczyłaś. Pozdrawiam i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna bransoletka :) bardzo elegancka

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna, perełki są bardzo eleganckie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super! z klasycznych pereł zrobiłaś super nowoczesny i awangardowy wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna perełkowa bransoletka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba sporo kobiet przeżywało kiedyś fascynację perłowym lakierem do paznokci. Bransoletka przepiękna :-)

    OdpowiedzUsuń