grubasek

niedziela, 23 kwietnia 2017

Komunijnie specjalnie dla Hubisia


zeszło do 2 w nocy, ale jestem zadowolona:-)

wersja skromniejsza, klęcząca 




wersja bogatsza, na stojąco





Mojemu mężowi podobają się bardziej tradycyjne, ale ja kocham obrazki. Na dodatek to fajne uczucie, że takiego drugiego zaproszenia na pewno nikt nie ma:-D

I jak Wam się podoba autorski komunijny Hubercik?

Karteczki zgłaszam na wyzwania 
TUTAJ






A tu jeszcze karteczka z wczoraj- wersja na kalce i bez słowa "zaproszenie"- sama nie wiem....





Buziam i lecę sprawdzać prace :-(

22 komentarze:

  1. Zaproszenia dla Twojego synka pierwsza klasa- po prostu rewelacja ! A to tradycyjne bardzo ładne i bogate, ja bym ta kalkę usunęła, trochę ta koroneczkę przysłania i złoty poblask :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu śliczne zaproszenia:)
    Ja też robiłam dla Mikusia mojego i każde jest inne - i to jest właśnie fajne, że są jedyne i niepowtarzalne:)
    Buziolki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba wersja ze stojącym chłopcem :) chociaż ta z kalką też piękna - klasyczna i bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu śliczne! Każde może być inne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba komunijny Hubercik.
    Buziolki.

    OdpowiedzUsuń
  6. kartki piękne , ale ta na stojąco naj, czy na tej kalce napisy to gotowe stickersy, a jeśli nie to czym piszesz na kalce na złoto ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresko, te wszytskie złote napisy to embossing czyli stempluję stemplem napis, zasypuję pudrem do embossingu i nagrzewam nagrzewnicą. Efekt jest piękny- uwielbiam embossing!

      Usuń
  7. Mnie się podoba ta pierwsza z klęczącym chłopcem i ta ostatnia bez napisu zaproszenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, zaproszenie bez napisu cudne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki i bardzo mi się podoba to zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczne wszystkie prace :) a stempelki rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz pomysły Kobieto!!! Ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  12. druga wersja bardzo przypadłą mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuś, Twoje karteczki, zaproszenia z "obrazkami" są piękne i takie Twoje, niepowtarzalne! Pozdrawiam:))
    Wielkie dzięki za karteczkę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna kartka!!! świetnie dobrane warstwy i piękne złocenia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewcia te embosingowe napisy rewelacja, też myślałam że to stickersy :-). Jak dla mnie wszystkie zaproszenia są świetne, nie umiałaby wybrać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne obie karteczki, którą piękniejsza? obie! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasami trzeba więcej czasu poświęciś by uzykać fajny efekt, ślicznie wyszlo :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu egoCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę powodzenia w wyzwaniu egoCraft.pl
    Podziwiam kolorowanie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne zaproszenia :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu egoCRAFT.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hubisiowe zaproszenia piękne, a jeśli masz problem, które wybrać, niech każdy dostanie inne.

    OdpowiedzUsuń