grubasek

sobota, 21 stycznia 2017

Wyzwanie drugie- nadchodzi inwazja!


Wyzwanie drugie uznaję za otwarte

Kochane, podawajcie może link do posta, żeby każdy sobie zajrzał a nie musiał szukać:-D



Nasze prace:

                                         Ada


                                        Gosia S.



                                           Madzia



                                             Tina J.


                                              Alinka



                                               Elunia




                                               Danusia


                                           Małgosia B.


                                             hubka38


                                           Sosnowy gaik


                                               Villaeva



                                           Zajawka


                                          Danka M.


                                       Mafalda&Mouse


                                                 Ella




                                              A.M.S




                                             Gosia S.



                                          kicikicitata



                                          Kwiatkosia


                          Gosia (Papierowy jarmark)


                                         Agulek


                                       Anita T.


                                        Viola



                                        Renia


                                        Lidzia


                                      Ania Iwańska




Agatka B.



                                            Marzenka P.






                                               Tereska




                                              Ulcia K.








Zajawka wyzwania trzeciego- czekacie?



Buziam!

18 komentarzy:

  1. śliczne karteczki, a ja mam już prawie gotowe karteczki na 3 tydzień tylko dokleję listki i gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm...małe, średnie, duże.....to się będzie działo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hoho na baby bym nie wpadła! To będę zatem myślec i intensywnie:) dzieki za inwazje!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie muszą być baby, coś małe , średnie, duże;-D

      Usuń
  4. Oj joj, małe średnie, duże... ciekawy temat i jak zwykle damy radę :) Tylko ja już się kochana pogubiłam, kiedy Ci wysyłać zdjęcia kartek, czy od razu jak zrobię, czy dopiero od przyszłej niedzieli?
    Widzę, że moją z kurczaczkami już sobie ściągnęłaś z bloga, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej później około czwartku, piątku, bo się gubię. U Ciebie pamiętałam, że była, ale nie znalazłam i nie wiedziałam, czy skasowałam maila czy jeszcze nie przysyłałaś😁

      Usuń
    2. Nie wysyłałam, bo czekałam grzecznie do niedzieli aż się post o tym pokaże :) Ale fajnie że można te dwa dni wcześniej :)

      Usuń
  5. Juz niezła inwazyjna kolekcja 😃 Ciekawy nowy temat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu,ale super wygląda taka inwazja kurczaków. Dziewczyny mają ogromną wyobraźnię. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ się zażółciło u Ciebie !
    Pierwszy rzut oka..niczym łąka pełna kaczeńców :D
    Wspaniałe prace...podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwa inwazja. Uroczo to wygląda. Mój adres linka http://zofiko.blogspot.com/2017/01/inwazja-kurczakow.html#comment-form


    Wyzwanie trzecie inspirujące. Kartkę już zrobiłam. Pokażę wkrótce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy temacik:)
    Inwazja kurczaków jest super.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczaczki wysłane a karteczka na kolejny etap już gotowa :) Temacik bardzo mi podpasował :)Wszystkie inwazyjne kartki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwa inwazja kurczaków, kartki przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wysyp małych, słodkich, żółtych ,,kuleczek,, :)
    Każda kartka z kurczaczkami inna, wszystkie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwa inwazja kurczaków!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne karteluchy! Ja zaraz wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń