grubasek

niedziela, 15 stycznia 2017

1/12 pióra i motyle

Witajcie!
To zaczynamy! Przypominam, że u mnie nie ma spiny- robicie kartki, ile możecie! kto chce uzupełniać- może, kto nie- leci dalej!
;-D Najważniejsza jest zabawa! Jedynie słoiczek MUSI być(kto się skusi na zabawę, może go dosłać w każdym momencie!)



Nasze prace:








Alinka



Renia


Angela_masa_solna





Ewa Gil




Tereska



Małgosia B.


Iza



Mafalda



Hubka38 czyli ja;-D



Ania



Zosia



Ella


Marzenka


Danka


Lidzia


Agata Baran







Tina J.



Viola


Ulcia K.



Kwiatkosia

Danusia




Agata


Małgosia


Ania Iwańska



Anita T.


Monika Zajawka



Elunia


========================================================
Obiecana zajawka nowego wyzwania



wersja light*, dla osób, które chcą zrobić pracę niezwiązaną z wielkanocą- inwazja innego elemntu np. kwiatów, motyli, wzorów, co tam wymyślicie. Reszta- jak w temacie- nawalamy kurczakami!

Buziam
Ewa

20 komentarzy:

  1. I za to Cię lubie :-) Chcesz kurczaki będziesz je miała dużo kurczaków , Banerek porywam :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Padłam z tym drugim wyzwaniem.
    Ewcia skąd Ci tyle kurczaków wezmę ,no chyba na kurzą fermę się wybiorę .Albo nie ,mój małż technolog od kurczaków ,jego popytam skąd zapodać takie ilości buhahaha:)
    Coś wymyślę bo bardzo mi się ten temat podoba ,choć nie obiecuję ,że to będzie najazd typowo drobiowy.
    Buziaki niedzielne

    OdpowiedzUsuń
  3. Banerek rewelacyjny. Inwazja powiadasz, powinno się zrobić "psze pani" 😃
    p.s. dzisiaj skrobnę post z piórkami i podeślę ci zdjęcia słoika i kartki

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wytyczna i boski banerek!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może jednak zrobię ten słoik :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się nie mogę doczekać kartek z obu etapów :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kuuuuurczaki- będzie się działo :DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooooo kurczę pieczone! ;) Będą kurczaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O szefowa...boskkkki temacik -właśnie wczoraj obie takie kurczaczki małe zamówiłam...będzie można szaleć:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się pytam, gdzie moja kartka?

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki, tylko skąd ja Ci wezmę tyle kurczaków jak tu ptasią grypa straszą ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu! Piękne karteczki już powstały - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace dziewczynek !!!
    Ewuniu pytam tak teoretycznie...
    Termin słoikowy zakończony :-(
    Czy to oznacza,że nie można już dołączyć do zabawy ???
    Pozdrowionka :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuniu jeszcze raz bardzo dziękuję. Prace są super i już zabieram się za to stado kurczaków. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń