sobota, 24 września 2016

No...tak to nie będzie!

Żeby cętki rządziły człowiekiem!

Danusia w swojej zabawie zaszalała i zapodała taki temat, że głowiłam się od początku września aż do teraz. Karteczkę zrobiłam, ale ...czy tam jest 50 % cętek? Nie jestem pewna, choć suknia prawie zacętkowana. Dodatkowo po raz pierwszy użyłam toczka na głowę dla Rity, który musiałam po 2 latach od kupna odnaleźć w czeluściach przydaśków. Może ten toczek tak zaliczmy na 25%?;-D

Zabawa u Danusi TUTAJ- dołączajcie;-D



Karteczka


EDIT

Biorąc pod uwagę sugestię bardzo zdolnej Magdy, wypaćkałam Ricie czerwień sukni brokatem i....no no.....zadała szyku na maksa
:-), szkoda, że nie da się uchwycic tego blasku....

Brokat+ cętki= szał ciał



Cętki to absolutnie nie mój styl, stąd kłopoty i nie do końca pełne zadowolenie.
Ritkę odbiłam na zwykłym papierze i to się zemściło, gdyż nie dało się już lepiej wykolorować czerwonego środka sukni:-(

Nie wiem, czy trzeba, ale na wszelki wypadek piszę, że cętki to również nie mój styl, jeżeli chodzi o ciuchy, ale.....przyznaję się, że zakupiłam kiedyś jedną bluzkę z tym motywem i, kto wie, gdybym nie przytyła, może i byłaby w użyciu?


Buziam serdecznie i zapraszam do deszczowej zabawy lub oglądania naszych prac TUTAJ

42 komentarze:

  1. Ewciu, Rita jak z paryskiego żurnala!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka! Cętki malowałaś sama czy sukieneczkę wycięłaś z cętkowanego papieru? U mnie w szafie jedna cętkowana na szaro bluzeczka jest:) chociaż cętki zdecydowanie wolę na zwierzu:)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuś Rita widzę wpadła wprost z wybiegu do Ciebie 💐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kochana, po poprawkach mega, a wydawało się, ze lepiej być nie może

      Usuń
  4. Nie wyszło tak źle , mnie się nawet podoba, a czerwony środek zawsze możesz jakoś naprawić. Ja bym go brokatem potraktowała, albo jakieś zawijasy markerem machnęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś pomyślę, cholerka, ale brokat nie za dużo?

      Usuń
    2. Wyszło lepiej niż się spodziewałam:)
      Bardzo szykownie :)

      Usuń
  5. Wow... może i nie Twój styl, ale karteczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, robi wrażenie :-) Cętkowana Cruella :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaszalałaś z ta Ritą. Z tym toczkiem i narzutką jak inna wersja Cruelli 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie sobie poradziłaś z cętkami. Mi byłoby trudno;)

    OdpowiedzUsuń
  9. powiem Ci że Twoje kartki wymiatają

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewcia Ty te cętki sama malowałaś?? No ja Cię proszę , wyglądają jak skóra zdarta z lamparcicy . W operowaniu markerami osiągnęłaś poziom mistrzowski. Kłaniam się nisko i gratuluję !!
    Buziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha- Aniu, coś Ty! Taki papier;-D

      Usuń
  11. Hu hu ha, cętki dają nam się w kość, ale Twoja karteczka jest świetna. Z tymi procentami, to rzeczywiście wszyscy mamy problem, ale masz już z głowy zadanie.)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu! Karteczka jest urocza,Cętki wyszły ci wspaniale a środek wcale nie jest taki zły, Wygląda jak by był cieniowany i nawet ładnie to wygląda - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście szał ciał, połączenie kolorów jakiego bym sama nigdy nie wybrała, ale tu bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. U la la, jaka paniusia no no :) Ewciu kartka wyszła Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale śliczna panna na tej karteczce :) i rzeczywiście brokat dodał jej blichtru :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuś Rita w lamparcią kieckę niczym z jaskiniowców.Świetnie wyszło,zatem %-ów się nawet nie doliczam.Cętki od razu rzucają sie w oczy.
    Dzięki Ewcia,że nadal jesteś w zabawie i mam nadzieję ,że nadal w niej pozostaniesz
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście szalona sukienka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Rita to istna kocica - czarownica :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna karteczka a sukienka z brokatem faktycznie wygląda ładniej i efektowniej :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjna,bardzo mi się podoba ;) No i ta sówka w tle ;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rita jest sexy:) Świetna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Modna, elegancka, drapieżna i seksowna. Karteczka z Ritą piękna i oryginalna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rita wygląda jakby na Twoją kartkę na chwilę wyskoczyła z jakiejś rewii,jest świetna,ale nie tylko ona,cała kartka jest bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  24. Zachwycająca praca! Fantastycznie dobrałaś kolorystykę a czerwona suknia to już wisienka na torcie. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna! Też pomyślałąm o brokacie,ale nie chciałam przedobżyć.W Twoim wykonaniu wyszło super! Uściski! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale fantastyczna karteczka! Cud-miód! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna karteczka moc energi z niej bije :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Też nie przepadam za panterką, ale Ty znalazłaś doskonałe wyjście na dodanie jej do kartki. Bardzo mi się podoba 😊

    OdpowiedzUsuń