grubasek

poniedziałek, 4 lipca 2016

taka jestem roztargniona

Przyczyny przemilczę :-D

Wkurzyłam się na siebie, bo tak mi powoli robota idzie, a na karteczki to w ogóle nie patrzę.
Pomysł poddała jedna fejsbookowiczka, pokazując kartkę ze stempelkami -ptaszorami  i postanowiłam zrobić swoją wersję. W Diabelskim młynie pojawiło się niedawno wyzwanie kolorystyczne, które nie dawało mi spać:-). Miałam dylemat, bo właśnie kończy się tam wyzwanie "stempel" i w sumie nie wiem, czy nie lepiej pasowałoby właśnie tam.

WYZWANIE TUTAJ




a to moja inerpretacja:-D



uwielbiam kartki z jajem , a Wy?
Buziam i dziękuję za każdy komentarz!

26 komentarzy:

  1. Ja też lubię takie kartki! Twoje ptaszory są rozbrajające!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehehe... rozbroiła mnie Twoja kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bomba! :) kartki z jajem są najlepsze ;) cieszę się, że zgłosiłaś ją akurat na moje wyzwanie ;) i dziękuję w imieniu DT Diabelskiego Młyna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, kartki z jajem są super. Tylko dlaczego ona się waha, skoro z niego taki gość?:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne ptaszory, już na sam ich widok uśmiechnęła mi się buzia, a jak jeszcze przeczytałam to "no chyba tak" to już się porządnie uśmiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna, ja tez lubie kartki z jajem, na Ulciowa karteczke z aniolkiem tez mam troszke przewrotny wzorek. buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczka, uśmiałam się! Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu! Karteczka jest śliczna i w dodatku wesoła - Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka jest świetna... No i przypomniała mi pierwsze "Chyba Cię kocham", jakie usłyszałam od (teraz już) mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super karteczka! Buzia sama składa się do uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię kartki z jajem, są takie wesołe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje karteczki z hummorkiem ;) oraz Twoje " kolorowanki ".
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bombowa, uśmiałam się. Świetna parka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cała Ty! Z jajem, z humorem i dobrym przesłaniem. Pozdrawiam wakacyjnie znad polskiego morza:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Czadowa i gratuluje wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  16. Cha cha cha ale się uśmiałam. Super!

    OdpowiedzUsuń