grubasek

poniedziałek, 15 lutego 2016

Zabawa u Inki


Co za dzień!

jakoś kiepsko ;-(


Doopcia zbita z prawa, doopcia obita z lewa i obuchem w łep...he he he...


A teraz karteczka na zabawę u Inki- miało byc okno.

ŁOKNO...........łoj nadumałam, nadumałam, aż SE wykumbinowałam.....


Pirso tako kartko  


Zasypało i zawiało


 a potem przesypało i odkryło:-D




                                                           źródło digistempelka TUTAJ


Ostatnio próbuję nowych rzeczy- shakerboxa robiłam po raz pierwszy. Pokój o takiej tapecie z brązowymi zasłonami byłby przeze mnie raczej niezaakceptowany, ale co tam...;-D

Mam nadzieję, że Wam się podoba!

Buziam!

33 komentarze:

  1. Świetna karteczka.
    Dziękuję za namiary na świetne digistempelki.

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie, że się podoba, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo :) Dla mnie super wyszło :) piekny deseń ściany. ..wspaniala choinka... i jeszcze bałwan za oknem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokoj moze i byłby niezaakceptowany ale kartka cudo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pinkolę świetna jest ta kartka , musze koniecznie poczytać jak się takie cuda robi .!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca próbuj coś nowego ja także ciągle próbuję...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł z tym okienkiem, no i jeszcze ten przemieszczający się śnieg:)super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super to wymyśliłaś! :) Łoj, a ja jeszcze daleko w polu z tym oknem, szukam koncepcji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka jest rewelacyjna i szczęściarzem będzie ten, kto ją odstanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cytom i cytom... a dyć nic nie rozumiem!
    górala jakiego poderwała... ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Góral niskopienny, z Nowego Sącza- ale jak ja zaczynam próbowac mówić bardziej po góralski, to się tu ze mnie śmieją;-D

      Usuń
  11. Pięknie wykombinowałaś, super karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie sobie wydumałaś, bo karteczka świetna wyszła :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pinkno kartecka :) hahaha.... Ewuś superowa jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialna! Taka inna niż wszystkie :D i do tego ten shaker box - super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczka świetna, tylko tej doopci obitej szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ dzisiaj u Ciebie gwarnie ;).

    Ewcia zrobiłaś cudną kartkę i jeszcze, to okienko. Rewelacja :).

    OdpowiedzUsuń
  17. pomysłowa i lubię robić shakerboxy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj szalejesz Ewcia z tymi kartkowymi pomysłami! Coraz bardziej zaskakujesz. I jak ja mam nie mieć doła?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super! Świetne to okno!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo pomysłowe i zabawne :) BRAWO za odwagę Ewo !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hubko, ten "zły" nastrój chyba też zasypało! Podziwiam Twoje zawiane okno, myślałam, co to za spychać się tam czai ;))za zaspą.
    Napracowałaś się przy tej kartce ale widać też w niej zabawę, a shaker jest udany że hej!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna i bardzo pomysłowa kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo radosna zima za Twoim oknem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomysłowy śnieżny shakerbox. Mocne kolory "tapety" i oczywiście Pan Bałwanek tworzą radosny klimat kartki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjne okienko : jest balwan ,myk ... i nie ma balwana ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak na pirso kartkę to ci wyszedł ten shaker, taka kombinacja zasłon i tapety jak dla mnie też nie akceptowalna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Okno jak prawdziwe, nabrać się można! Świetny pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń