grubasek

środa, 10 lutego 2016

Zabawa u Ani- odhaczone

Kolejna zabawa, mam nadzieję, zaliczona.

U Ani w tym miesiącu króluje banerek TUTAJ



                                                 Bałwanek


                                                                        
                                                 kurczak         


                                             serce


Mam nadzieję, że spodobały się Wam moje interpretacje?

Zapomniałam kolaż wrzucić, ale Anulka już mi zrobiła- więc wrzucam szybciutko!

 

Buziam!

39 komentarzy:

  1. Piękne karteczki :) Wiem jak to jest skończyć wyzwanie, sama biorę udział u Ulki i Inki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie, że się spodobały, zwłaszcza bałwanek i serce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuś fantastyczne karteczki ,a ta bałwankowa wyszła cudnie.
    Anulka będzie skakać z radości,że już jest tyle kartek w jej zabawie .
    Pozdrawiam ciepluśko .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś karteczki fantastyczne, bałwankowa najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, śliczne! Druga ma fajny kształt, bałwanek słodki, a stempelkowa dziewczynka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu ciesze się że nadal się bawisz w karteczki u mnie. Bardzo mi się podobają Twoje lutowe karteczki. widzę, że kolorowanie wciągnęło Cie na max i pięknie Ci to wychodzi. Bałwanek jest świetny dziub mi się do niego smieje. Pozostałe karteczki zresztą też mi się bardzo podobają. Czyli znów w pudełeczku przybędzie karteczek. .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne wszystkie, ale ostatnia dzięki stempelkowi przesłodka!

    OdpowiedzUsuń
  8. karteczki cudne, bałwanek chyba najfajniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki rewelacyjne:) Mnie najbardziej podoba się kurczaczek:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie kartki cudne, a ten bałwanek jest uroczy

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu, świetne są wszystkie trzy. A ta wielkanocna jaką ma cudną bazę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie karteczki są wprost przecudne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ się dzieje na tej pierwszej kartce! Ale chyba najbardziej mi się podoba jednak ta z laleczką - te Twoje karteczki są mega urocze, no i ja rzadko widuję laleczki u innych na kartkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne karteczki, wszystkie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Same śliczności!!! Wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne! :)) a w tej trzeciej na żywo można dotrzeć więcej niuansów :)) przeglądam się jej kolejny dzień i ciągle czymś mnie intryguje :D ... a i Wielkanocna jak wyżej CHĘTNIE przygarnę ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe karteczki! Każda jedna przepiękna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ślicznotki! Wszystkie piękne :) Strasznie dawno mnie nie było - u Ciebie i na innych blogach. Ale teraz po kilku przeciwnościach losu wracam do działania, i mam nadzieję częściej oglądać Twoje cudeńka :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczne karteczki balowanek przeslodki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie:) I bałwan i kurczak i nawet serducho:)Super wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne grafiki i kolory :-))) Tildunia przeslodka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudowne szczególnie pierwsza i druga:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne i bardzo pomysłowo skomponowane, najbardziej uwiodła mnie ostatnia:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne karteczki, ta z serduszkiem bardzo mi się podoba (ta dziewczynka na niej jest taka słodka). Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne!
    Mam nadzieję,że pod koniec roku i ja będę bardziej odważna w robieniu warstwowych karteczek.

    OdpowiedzUsuń
  26. Karteczki - słodycz dzika. Piękne są!
    Pozdrawiam slonecznie

    OdpowiedzUsuń