grubasek

sobota, 6 lutego 2016

Tak mało działam w wyzwaniach...

Po pierwsze moje umiejętności są jeszcze niewielkie w porównaniu do innych. Po drugie, najczęściej brakuje mi czasu. tworzenie karteczki, która wam dzisiaj pokażę, zaczęłam 1,5 tyg. temu.
Zaczęło się od stempelka- 2 dni. Potem trochę leżał. Kilka dni temu zobaczyłam wyzwanie w D.I.Y. i postanowiłam, że to jest to. 

Szkoda mi tylko, że nie można tej karteczki łączyć z innymi zabawami, bo miałabym juz jedną karteczkę w zabawie u Ani:-D. Ale...co tam...z serduszkami kartki to sama przyjemność:-)

Wyzwanie TUTAJ


Użyte papiery możecie zakupić w sklepie Creativehobby 

                                      TUTAJ i TUTAJ



W tym miejscu chciałabym serdecznie podziękować za scrapki, które dotarły do mnie ostatnio od M-ki Strach, Doroty co ma kota i Decoupagekini!

W tej karteczce wykorzystałam Wasze scrapeczki- dziękuję- jesteście kochane! 

Buziam Was

PS Banerek do III etapu przygotowany- będzie lincz? hahahhaha

PSII W obawie przed linczem przygotowałam niespodziankę:-)

26 komentarzy:

  1. Świetna kartka , pokazałas że nie każda walentynkowa musi być czerwona :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alez jestem ciekawa cos wymyslila? Ale cokolwiek wymyslisz to bedzie przyjemnie zmirzyc sie z tematem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kartka, bardzo podoba mi się wykorzystanie gazy :) Dziękuje za udział w naszym wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu Spokojnie możesz tą cudna karteczkę z serduszkiem wrzucić do mojej zabawy karteczkowej . U mnie nie ma ograniczeń co do innych wyzwań :-) Więc jak masz ochotę spoko przyjmę, tym bardziej że jest cudna !!
    Kurcze chyba do jutra nie wytrzymam z tym tematem 3 karteczki :-) Ciekawość mnie straszna zżera.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu- wiem, wiem, że Ty się zgadzasz! Ale D.I.Y - nie:-( Zrobię inną:-D

      Usuń
    2. :) Miło nam że się "doczytałaś" bo większość nawet nie zadaje sobie tego trudu żeby przeczytać regulamin. A wymogi są takie ze względu na naszych sponsorów którzy chcą mieć 100% uwagi w pracach tworzonych na wyzwanie które sponsoruja ;)
      Tak że trzymam kciuki :)
      A kartka jest świetna. Dziękuje za zgłoszenie.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ewuś karteczka jest bajeczna! Mogłabym taką dostać ;) hahaha... oj coś Ty tam wymyśliła znowu jak się linczu boisz... to może daj już ten temat i nie trzymaj nas w niepewności ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuś, karteczka przeurocza!!! :) Też już robiłam Walentynkę unikając czerwieni i... zachwyciła zamawiającą. A że mało w wyzwaniach?... Jesteś po prostu w wolności i nic Cię nie ogranicza ;) Przyjdzie czas, że będziesz tworzyć więcej na wyzwania, a będzie i taki, kiedy nie będzie się Tobie po prostu chciało gonić za terminami wyzwań. Ja już to wszystko przerabiałam :p Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna walentynkowa karteczka. Jak widać Walentynki na niebiesko mogą być też urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka obłędna. Ty to masz Ewuniu talent! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, nie strasz, bo się z zabawy wypiszę.
    Teraz ja straszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka jest prześliczna! Ale Ty chyba żartujesz z tymi umiejętnościami? Przecież Twoje kartki to super profeska!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczniutka kartka :**** I taka niebieska :P he he he :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka!
    Oj, zaczynam się bać III etapu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu rozumiem brak czasu, bo tego niestety nikt nie "przeskoczy", ale co do umiejętności, to akurat możesz być spokojna i dumna z siebie bo je masz i tworzysz super karteczki. Czego przykładem jest właśnie ta dzisiejsza. Dla mnie bomba, ja uwielbiam niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba "tło" - siateczki i inne lekko przestrzenne elementy :)
    no i sam temat wyzwania ciekawy i inspirujący :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. tworzysz super kartki, więc nie mów, że nie masz umiejętności

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna karteczka, super łączysz różne techniki i materiały, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nareszcie jakis inny kolor walentynki, toż to terror z tą czerwienią ;-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się Twoja kartka. Do tego pięknie pomalowany stempelek. Cud miód!

    OdpowiedzUsuń