grubasek

wtorek, 9 lutego 2016

Papierki uratowane

Witajcie!
Dziś króciutko o moich papierach.

każdy zajmujący się scrapbookingiem wie, że najczęściej papierki mają wymiary 30,5x30,5 lub 15x15. Nie miałam ich do tej pory za bardzo gdzie trzymać. Siedziały sobie w różnych pudełkach i...niesamowicie się gniotły- zwłaszcza rogi. problem pojawiał się przy tworzeniu kartek, kiedy to trzeba było odcinać pogięte części- i marnotrawstwo papieru, i strata czasu.

Mężul męczył mnie o urodzinki, a dokładniej o urodzinowy prezent. Wymyśliłam więc wykrojniki(to akurat nie było trudne) i poprosiłam, aby zrobił mi jakieś pudełko na papiery.

Mężul ma dużo dobrych pomysłów- zrobił wywiad odnośnie potrzeb, wielkości papierów i...zaczął po cichu działać. Trwało to dosyć długo: przycinanie tektury, klejenie, składanie, oklejanie.
Ale w końcu jest. prezentuję i chwalę się:-D

                                                         
                                         warianty ustawienia



Jestem przekonana, że niektóre z was np. Jadzia same umiałybyście zrobić taką przechowalnię. ja niestety do takich rzeczy nie mam drygu. Ale mam sprytnego mężula i co roku urodzinki ;-D

Sporo już karteczek do III etapu- wiedziałam, że będzie łatwo:-D

Buziam!

32 komentarze:

  1. Super :) Fajnie mieć takiego zdolnego "mężczyznę" :)))
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Reniu- przypomniałam sobie o tym pudełeczku, jak widziałam Twój kącik!

      Usuń
    2. Ale fajnie, że czasami wzajemnie można się motywować ;)

      Usuń
  3. Super segregator na papierki, a mężulo zdolniacha, pogratulować pomysłu.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, gratuluję pomysłowego męża :) pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne! Też by mi się przydał taki organizer!

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne przechowalnie papierków- ja wciąż odkładam na boczny tor ich zrobienie :p tymczasem trzymam w przezroczystych pudlach bez przegródek, jedynie większymi tekturkami oddzielam papiery według producenta Teraz masz cudeńka, aż chce się oglądać :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu, możesz męża pochwalić wykonał kawał solidnej roboty, Twoje pudełeczka do przechowywania są świetne! Tylko Ci pozazdrościć, bo ja póki co mam ten sam problem z gniecącymi się papierami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku Ewciu złóż ukłon Twojemu M ode mnie i powiedz, że jest wielki. No takie pudełka na papierki to cudo jest . Niesamowicie pomysłowe. Chyba będę musiała coś wymyślić . Tak ładnego nie zrobię ale .... może jakąś podróbę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz niesamowitego męża! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No Ewuś mężuś się sprawił, że hoho :) super te pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz sprytnego mezusia. Gratuluje super prezentu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawa dla sprytnego męża :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny pomysł, zdolnego masz męża! a i piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mąż zdolniacha ;) a ja właśnie pod koniec zeszłego tygodnia pomarudziłam mężowi o cosii podobnego. Tylko ja chciałam przegródki poziomo ;) na razie moje papiery leżą w skrzyni a te 30x30 zebrałam do kartonów, w których przychodziły zamówione.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super mąż. Zdolniacha z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewo genialne!
    Ja myślę, że mąż powinien zrobić wycenę takiego cuda. Bo moim papierom tez się niszczą rogi, a mój prawieMąż ma dwie lewe ręce do takich robot. Byłabym zainteresowana takim tworem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z pewnością przydałoby mi się takie pudełko. Zazdroszczę, jest świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jaaaa!!! ale teraz to Ci zazdroszczę na maksa! :D i zdolnego męża i tych organizerów :) ja sobie musiałam poradzić sama- zamówiłam sobie takie teczki zawieszkowe na allegro i do tego dobrałam karton, który okleiłam ładnym papierem - chyba też się muszę pochwalić :D

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne segregatorki, gartulacje dla mężusia, strasznie mi się podobają:0

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja kiedyś przyjadę i Ci to ukradnę! :-P

    OdpowiedzUsuń
  21. Toż to mebel prawie. Fajny pomysł, ukłon dla Męża :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniały prezent wykonanie no i szacun dla Męża, który tak bardzo się stara dla Ciebie Ewuniu :) Taki Mąż to skarb !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacja! Też chcę żeby mój mi takie rzeczy robił :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne są!!! Fantastyczny prezencik:) Taki mąż to skarb!!
    Pozdrawiam sedecznie:)

    OdpowiedzUsuń