grubasek

sobota, 20 lutego 2016

Kochani!

Ten tydzień był jakies kiepski. Dopadało mnie jakies totalne przemęczenie, przysypiałam popołudniami.... Zrobiłam niewiele, choć cieszę się, że zabawy, do których się pozapisywałam u Ulci i Inki- zaliczone:-D.

Ale....dziękuję serdecznie za niespodziewane prezenciki- Ulcia i Viola "you made my day" ;-D

Z dzieciakami będziemy produkować jajca na piku- zestaw kreatywny od Uli, a art-terapia w postaci 1 cz. gazetki do kolorowania od Violi zaczęła się od wczoraj.

Dostałam też cudną mega-pakę prezentów od Edytki L.- mistrzyni decu i powertexu!

Każda rzecz jest tak piękna, że można godzinami się gapić









                             I gwóźdź programu- ja:-D 
 


Zajrzyjcie do Edytki, jakie cuda robi TUTAJ- koniecznie!


A tu jeszcze walentynki od moich dzieciaków




Buziam! Udanego weekendu!

PS Nie dam wam jutro hardcora, bo do hardcora potrzebna pisanka-jajco, a tego mam trochę dosyć...;-D

23 komentarze:

  1. Jakie cuda! Też nie mogę oczu oderwać! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, ale cuda!!! Fantastyczne prezenty dostałaś :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cuda dostałaś!!!
    Idę jeszcze się napatrzeć :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudeńka dostałaś, ale walentynki od dzieciaków przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja się tak nie bawię, znów nie będzie hardcora? :)
    A prezenty dostałaś cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo słabego tygodnia, prezenty wspaniałe dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Edytko- dzięki jeszcze raz- gapię się i gapię, i przestawiam ;-D

      Usuń
  10. Miło, miło, świetności same, a Walentynki od dzieciaków Wspaniałe, pozdrawiam Dusia [ ja mam podobne od swoich mają już te pamiątki około 25-28 lat]

    OdpowiedzUsuń
  11. aha - czyli te słodkości nie do jedzenia :D a jak zobaczyłam na głównym zdjęciu to pomyślałam, że jakieś ciacha :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ cudowności! Wcale się nie dziwie Twojemu zachytowi... piękne niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne prezenty otrzymałaś, a walentynkowe kartki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałości: ) super kartki od dzieci

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczki walentynkowe słodkie i cieszą oko.Prezenty czadowe, same wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń
  16. same wspaniałości a te ciasta wyglądają jak prawdziwe.... łał!

    OdpowiedzUsuń
  17. a i karteczki od dzieci-GENIALNE ! talent po Mamusi :):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezenty są bombowe! Ale Ewcia, walentynki od dzieci mnie po prostu rozwaliły... zwłaszcza ta z kotkiem jest nieziemska!

    OdpowiedzUsuń