grubasek

niedziela, 7 lutego 2016

A taka inna zabawa

Na blogu SPUCHLIKOWO autorka- Maguda narysowała i podarowałą dla nas digistempelek.
Cóż to za utalentowana osóbka! Po prostu świetnie rysuje a jej prace są urzekające i oryginalne.

Zabawa polega na zrobieniu pracy z jej digistempelkiem. Obrazek, jak zaraz się przekonacie, dotyczy miłości do kawy:-D

Dołączam do zabawy karteczką



Słów kilka o kawie. Tak, jestem kawoszką. 2 kawy na dzień z mlekiem i cukrem(może być bez cukru, ale mleko MUSI być). Najlepiej Maxweelka drobna :-). Kawka rano, kawka popołudniu.

Co do karteczki, to wiecie, że moje zainteresowanie gesso i maskami trwa już chyba z rok, ale jakoś po zeszłej Wielkanocy przycichło. Ostatnio, za sprawą Karoliny Bukowskiej, znów wzięłam się za kombinowanie. Maska z kółeczkami, po bodajże roku, doczekała się wreszcie użycia(dziewicza!). Czy kółeczka nie kojarzą Wam się z zalanym stołem i śladami po kawie? Mnie tak...ha ha ha....

Hasło przerobione z przysłowia angielskiego - z przyjaciółką:-D

Uwielbiam takie kombinowanie. Ale wiecie, co jest straszne? Że podoba się każda plamka, każde chlapnięcie, a coś przecież trzeba było zakryć....;-D


Karteczkę pokazałam mężowi- po raz pierwszy zaniemówił..buhahahahha...Ale mnie się podoba, a Wam?


Buziam z kawusią w ręku!
 I dziękuję Magudzie za taki fajny digipodarek:-D
(digistempelek Magudy znajdziecie pod nazwą "Spuchlikowo")


PS Wieczorkiem podam banerek do III etapu zabawy karteczkowej- dosyłajcie ma II etap, jeśli macie:-D

26 komentarzy:

  1. No tak - bez kawy ani rusz:)Fajna karteczka, muszę popróbować tego "chlapania"....

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana u mnie też 2 kawki dziennie muszą być - z cukrem i mleczkiem w doniczce pół litrowej :P he he he Kartka jest świetna. Digistempelkowa laseczka jest rewelacyjna! No ale stół zalany kawą wymiata! Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo !
    Jak dla mnie , karteczka perfekcyjna w każdym calu :)
    Pełna podziwu - pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszła ta kartka i świetnie wykończenie ;) Zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja ;) kolorki moje energia takie to ja Kofam ;) is the best;)...;) red bull się chowa;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się nie znam na tych sztuczkach scrabbokingowych, tak ta kartka bardzo mi się podoba, oryginalna brawo

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja kawy nie piję :) Ale uwielbiam jej zapach i smak, np w czekoladzie czy jakimś cieśnie itd.... Karteczka super, te kółeczka rzeczywiście jak plamy na stole, świetnie to sobie Ewuniu wykombinowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prze-pię-kna! Żeby się nie powtarzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. EKSTRA. Strasznie mi się podoba! :)
    W sumie wszystko mi się podoba :D Plamy z gesso świetne, ekstra sweterek, taki inny :D Chlapania też mi się podobają. Super, że dołączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow...zbieram zęby z podłogi...coż zaa cudo stworzyłaś...jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozytywna karteczka! :) I stempelek świetny. Jeszcze nie dawno też byłam kawoszką i codziennie kawusia musiała się pojawić, ale pewnego dnia stwierdziłam, że kawa mi nie smakuje i "od tak" już trzeci tydzień jej nie piję i nie tęsknię ;) Szaleństwo jakieś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łuhuu! Ten efekt "kółeczek" mnie zagiął :D wygląda bosko! No i bardzo podoba mi się interpretacja ze śladami po kubkach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka niezwykła; fantastyczne grafika :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjna! i to malowanie stempelka również :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pyszna jest ta kawusiowa dama na karteczce! Pozdrówka ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna karteczka Ewuś :) rozwijasz się i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale superowa kartka :) Świetnie ubrałaś dziewuszkę. Mi też od razu chlapania skojarzyły się z zalanym kawą blatem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna :) tak, mi też te kółka skojarzyły się od razu ze śladami po kubach z kawką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna karteczka - od razu jak ją zobaczyłam i jeszcze nawet nie zaczęłam czytać, to pomyślałam sobie o plamach po kawie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kawowa karteczka, tak te kółka od razu skojarzyły mi się z odbiciem szklanki po kawie, które zastaje rano na kuchennym stole ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewcia, kawa ci się rozlała? ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dość, że kawa dość często mi się rozlewa, to jeszcze wlewa się np. do klawiatury....ale o tym cicho sza, bo mężul by mnie udusił...hahahhaha

      Usuń
  22. Tak rozlewać kawę to można! Super, i sweterek w kropy - nooo rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna karteczka:) A masz jakąś dla osób, które piją więcej niż dwie kawy dziennie?:P

    OdpowiedzUsuń