grubasek

środa, 30 grudnia 2015

Musiałam, po prostu musiałam!

Odpuściłam prawie wszystkie zabawy. Najbardziej mi żal tych u Danusi i Lidzi.

Postanowiłam chociaż strzelić różany komplecik.

Pomimo, że chyba tak dużo "różanego" koloru nie ma, to może Danusia zaliczy? Chyba, że wcześniej Stefan się udławi, to na pewno nie daruje...







Mam ostatnio spore kłopoty z klejeniem - dostają mi się pęcherzyki powietrza :-(

Wcześniej ten problem praktycznie nie istniał, teraz jakoś zawsze cos się dostanie. jak ktoś z was ma jakiś fajny patetnt, to ja chętna!

I jeszce odpowiedź na pytanie: jaki jest mój ulubiony owoc. Niestety nie mam jednego! Uwielbiam: arbuza, pomelo, khaki, maliny i pewnie jeszcze bym mogła długo wymianiać!

Dziewczyny- jakie porobiłyście cudne rzeczy na święta, to szkoda gadać! Dzięki Wam i ja miałam cudne ozdoby, bo samej nie udało mi się nic zrobić...

Zaległości rosną i kiedy ja to wszystko nadrobię?

Buziaki!




28 komentarzy:

  1. Genialny komplecik. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplecik :) Owoce róży cudne. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ktoś tu jest za skromny fantastyczne komplet. Pozdrawiam serdecznie i DOSIEGO ROKU

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny różany komplet :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, a róży wydaje mi się wystarczająco. Trzymam kciuki! Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten komplet. Połączenie antycznego ... chyba brązu (na moje oko) z żywym czerwonym wyszło na dobre dla obu. Bransoletka mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda . Szczęśliwego Nowego Roku .

    OdpowiedzUsuń
  8. wisior i bransoletka cudna!!
    kolczyki też choć ja takich nosić nie mogę:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny komplecik, fajnie wygląda, oryginalny

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajny komplecik,wygląda trochę "starociowo",jak z babcinego kuferka,szalenie mi się podoba.Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie fajne. Wszystkiego najlepszego w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały komplet biżuterii, bardzo elegancki i radosny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna biżuteria i rzeczywiście wygląda jak z królewskiego skarbca ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny komplet. Kojarzy mi się z babcinymi wisiorami, jest taki w stylu vintage, cudny!
    Życzę spokojnego, pomyślnego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Komplecik uroczy! Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Różany jest bohaterem kompletu, dlatego Danusia na pewno zaliczy;) Piękna bizuteria!
    Wszystkiego dobrego w każdym dniu 2016 roku!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niech się spełnią świąteczne życzenia:
    te łatwe i trudne do spełnienia.
    Niech się spełnią te duże i te małe,
    te mówione głośno lub wcale.
    Niech się spełnią wszystkie one krok po kroku,
    tego życzę Ci w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy komplet różanej biżuterii:) Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już ogłupiałam Ewuniu ,chyba wcięło mi komenta ,a go nie skończyłam
    Jeszcze raz komplet jest cudny,ja się w nim zakochałam ,bo uwielbiam taką biżuterię .Może nie nosić bo mam uczulenie na wszelkie metale,jedynie pozostją mi do wyboru te szlachetne.
    Ewuniu życzę wszystkiego dobrego na Nowy Rok 2016:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo efektowny komplecie.nietypowo ozdobiony.owoc róży również ma swój urok

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny komplecik :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny komplet :) dużo dobrego w nowym roku, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny komplecik. Serdecznie pozdrawiam w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  24. ale cudeńko, zakochałam się :-)

    OdpowiedzUsuń