grubasek

niedziela, 1 lutego 2015

Ostrzegam- będzie milion zdjęć!

Dziewuszki moje kochane!
Nadszedł moment pokazania Waszych wspaniałych prezentów. zdjęcia są na pewno lepsze niż były, ale miałam problem ze słońcem- raz było, raz nie, więc zdjęcia różne.

Niektóre z Was miały wzgląd na moje specyficzne 40 urodziny i chyba prezencik był troszkę bardziej wypasiony niż być powinien. I od razu podkreślam- nie ma prezentu, który by mnie nie zachwycił!!!
Każda paczuszka ma swojego faworyta! Podoba mi się też to, że naprawdę patrzyłyście pod osobę, stąd nie zawsze prezenty będa identyczne. I dobrze!:-) Podziękowania zostawię na koniec, a teraz prezentacja- koleność przypadkowa.

Ranya - blog tu


Ranya wyszła z założenia, że chociaż noszę niewiele biżuterii, to takiej na pewno nie mam! Właśnie- nie dość, że nie mam, to o takiej marzyłam. Koralikowe pod każdą postacią!!! A te malowane farbkami zawsze podziwiałam na blogu i zastanawiałam się, jak wyglądaja na żywo. I już się nie zastanawiam:-)- jeszcze piękniej niż na zdjęciu!
Ale Beatka rozłożyła mnie jeszcze jednym prezencikiem- zapamiętała, że jestem fanką Thorgala i....


dostałam specjalną monetę! Dodam tylko, że fanem jest takżę Kacper i moneta, jak na razie, jest pod jego poduszką:-)

A tu jeszcze taki słodziak

Greenfrog - blog tu


Greenfrog zrobiła własnoręczniekarteczkę, czy mnie urzekła, tak jak i gwiazdeczki, które marzyły mi się od dawna. Odżałowac nie mogę, że choinka dziś rozkladana :-(


Ale mój faworyt jest zdecydowanie inny, a dlaczego? Same popatrzcie!


To jedno z ukochanych zdjęć moich chłopaków- łakomczuchów. Miałam je luźno położone, bo jakoś żadna ramka mi nie  pasowała. Aż do teraz....

Decoupagekini blog tu


Pomimo tak różnorodnej paczuszki moje serce zawojowały świece. Uwielbiam!


Artmark blog tu


Wyobraźcie sobie, że Artmark świece robiła po raz pierwszy! Wyszło pięknie!!! A tu jeszcze moje ukochane krzyżyki, o których na tym zdjęciu zapomniałam,bo...są już w książce:-)


Dorota ma kota blog tu

To, że Dorotka jest babeczka z jajem, widzieliście już u CreaDivy. I mnie dostało się pudełeczko z niespodzianką:



Urzekła mnie też karteczka! A scrapki spać mi nie dają, bo kombinuję, gdzie je wykorzystać:-)


justyna9ewa - blog tu


Paczuszka, w której wszystko, co lubię, ale.....mój faworyt to taki komplecik


Srzyneczka zrobiona jest wspaniale- naprawdę tak jakby blyszczy/skrzy się, ale na zdjęciu tego nie widać! Paryż i perły:-)

Danuta Kielar - blog tu


I kto zganie, co mnie zawojowało? 
Nie ma co zgadywać, bo wiadomo!



Etoile - blog tu


Musicie uwierzyć mi na słowo(bo Daria marudzi:-)), nio...może z  wyjątkiem Krysi, która ma takie cudeńko tylko niebieskie, że te koraliczki i w ogóle bransoletka jest wyjatkowa. Świetnie leży na ręce a koraliki sa niesamowicie miłe w dotyku. Może się przekonancie?;-)


CreaDiva - blog tu



Tu muszę dwa słowa- Krysia wzięła pod uwagę moje wytyczne ;-)- posłałam jej zdjęcie kurtki i....idealnie dobrała kolor mitenek. Mitenki to było kolejne mopje marzenie- nigdy nie miałam, a czułam, że to super sprawa! Są wspaniałe! (na pewno wrzucę zdjęcie w mitenkach!)A karteczka!


i jeszcze to, co mnie kręci niesamowicie- cudnej urody kwiatuszki do karteczek!


Teresa - blog tu


I nawet nie piszę, bo wszyscy wiedzą, że krzyżyki to mój fiś!;-)





Elunia - blog tu

I cóż tu pisać? I chusta - cudna naprawdę(czy ja kiedyś gdzieś pisałam, że uwielbiam chusty?), i karteczka zawojowały mnie do reszty... 



mam_i_ja - blog tu

Bożenka rozpieszcza mnie od dawna i ze względu na  mój stateczny wiek(hihihihi), znowu mnie rozpieściła!



I specjalnie dla mnie cudna "deseczka"(jest naprawdę duża!) z moim ukochanymi hortensjami! Zachwyciła mnie! A z tyłu zdradzę, że znajduje się mój kodzik- digistempelek!


Chciałabym jeszcze w tym miejscy podziękować Bożence i Jej koleżankom: Ilonie, Marii, Agnieszce i Dobrej Nieznajomej z Marezy za akcję: wyślijmy hubce38 karteczkę !!! Dziewczyny- jesteście świetne, że Wam się chciało! BARDZO DZIĘKUJĘ!!!


Pomysł do powtórzenia!

I jeszcze na koniec ostatnia część zabawy- pokaż jak się cieszysz! Ponieważ moja radość jest nie do opisania, trudno to wyrazic słowami. Chciałam skoczyć na wersalce, ale mój mąż 

- najpierw odradzał delikatnie
- potem rozwinął sugestywnie paletę argumentów "przeciw"
-na koniec zaproponował kompromis- będzie skok, ale Hubisia


Dziewuszki- bardzo, bardzo, bardzo Wam dziękuję!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To naprawdę dzięki Wam były wyjątkowe urodzinki!!!!!!!!

Buziam!


21 komentarzy:

  1. Ramka na zdjęcia wygląda fantastycznie:) w zestawieniu z foto, zestaw idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo!!!... Kochana! Cudowności dostałaś :))) Teraz będziesz się w nich pławić bez końca, a co z tego wyjdzie, nie mogę się już doczekać. A tak po prawdzie; objadłabym Ciebie z żurawinowej czekolady i popiła takąż herbatką, zajumałabym czekoladową rameczkę na podobne zdjątko mojej wnusi, mitenki zniknęłyby pierwsze ;) ;) ;) Wspaniałości, wspaniałości!!! Pozdrawiam cieplutko życząc nieustającego dobra płynącego z Otoczenia :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! No każda paczuszka niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowności :) większość dziewuszek naprawdę się postarała !!!!!!!!!!!!!!Super

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne rzeczy. Wszystkie sa cudne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty piękne i wypasione :-)
    Ewciu, ta góra karteczek i serwetek do pozazdroszczenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. O wow! :)
    Dopiero, gdy znajdzie się wszystko na jednym zdjęciu widać ile tego jest! :)
    Cuda :)
    Buziaki kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha rozbawiła mnie reakcja Twojego męża na pomysł skoku na wersalce :D
    i faktycznie, w każdym prezencie można znaleźć coś cudownego! Szczególnie podoba mi się koralikowy komplet biżuterii od Ranyi, obrazek z tulipanami od Teresy, bransoletka od Etoile i Krysiowe kwiatuszki!

    A cały stół zapełniony prezentami wygląda imponująco!

    Co do ramki - haha, zdjęcie wygląda w niej genialnie! Bardzo mi się podoba efekt końcowy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne prezenty. WSZYSTKIEGO NAJ NAJ NAJ....

    OdpowiedzUsuń
  10. łał, super prezenty, wspanialości otrzymałaś, aż Ci zazdraszaczam:) miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  11. O matuchno ale dostałaś cudownych prezentów :). Ja też w każdej paczce znalazłabym coś dla siebie hihi :).

    Hihi Twój mąż mnie rozbawił ;).

    Super zdjęcie z synami :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle radości!
    Jak ta się pomieściła w takiej niedużej kobitce? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne paczuszki, jeszcze raz wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prezenty i co za radość! Dziewczyny się naprawdę spisały. Podoba mi się wszystko, ale ramka wymiata! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne prezenty, super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  16. Same cuda! Piękne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  17. wow...piękne prezenty....wcale się nie dziwię że chciałaś skakać :) jeszcze raz wszystkiego naj...i zapraszam tu http://like-chellenges.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, wspaniałe dostałaś prezenty! Ta rameczka to jakaś telepatia chyba, bo moje ręce też ostatnio wykonały dwie takie - są idealne właśnie na zdjęcia pociech :D Zdjęcie chłopców wygląda rewelacyjnie :) Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Same wspaniałości. Aż żałuję, że się nie zapisałam do tej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  20. No, no, no, same śliczności dostałaś; tez bym skakała; przy okazji wszystkiego najlepszego z okazji 4 z przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję piękności i życzę wszystkiego najwspanialszego na kolejne lata.
    A teraz pytanko, chcę Ci wysłać zdjęcia karteczki walentynkowej i nie mogę się dopatrzeć maila do Ciebie. Nawet okulary nie pomagają:-) może czas wymienić na mocniejsze:-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń