grubasek

sobota, 20 września 2014

Rozdawajka

Jak zapewne zauważyłyscie- lubię złoto.
Mam trochę różnych złotych dodatków do tworzenia biżuterii, ale.....amatorów na złoto nie jest zbyt dużo. Postanowiłam więc dla wszystkich babeczek, które podzielają moje upodobania, przygotować małą rozdawajkę. A oto co do zebrania



Niestety nie udało mi się zrobić dobrego zdjęcia, bo słońce jak na złość nie chciało wyjść, jeśli tylko uda mi się zrobić lepsze, podrzucę.

zasady:

1)rozdawajka tylko dla osób prowadzących w miarę systematycznie bloga związanego z rękodziełem lub fotografią
2) należy zostawić komentarz pod postem z wyrażeniem chęci wzięcia udziału w rozdawajce
3) zamieścić banerek u siebie na blogu



4) nie trzeba zostać obserwatorem mojego bloga, ale bardzo się cieszę z każdego nowego "członka", więc jeśli dołączycie- będzie super
5) zabawa trwa do 20 pańdziernika , dnia 21 października w drodze losowania wyłonię zwycięzcę i poproszę o kontakt ze mną


Pomalutku powstają nowe bransoletki- efekt odreagowania ogromnego stresu w pracy.

Pozdrawiam i zapraszam do zabawy!


33 komentarze:

  1. No to zgłaszam się (jako pierwsza?:D)
    ogólnie za złotem nie przepadałam, ale od jakiegoś czasu zaczynam się przekonywać... bransoletki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie świetne, ostatnio szukam jakiejś fajnej bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Twoje bransoletki i chętnie się ustawię po nie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się zapiszę z największą przyjemnością, zarówno na rozdawajkę, jak i na obserwatora, bo i tak zaglądam tu bardzo chętnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje biżutki i bardzo chętnie zapisuję się na rozdawajkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapotniałam dodać, że obserwuję od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja z przyjemnością staję w kolejce po śliczne bransoletki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wezmę udział :)
    Baner na moim blogu: betiszydelkuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, więc i ja ustawiam się w kolejce :-) Ogólnie, wolę srebro, ale ostatnio ciągnie mnie do złota i nie mogę się oprzeć... :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. rozglądam się czujnie.... węży nie widzę...
    to ustawiam się w kolejce :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się oczywiście zgłaszam, uwielbiam Twoje bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiem jak mi to umknęło , oczywiście że się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  14. z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwościa czekam na wyniki

    pozdrawiam Cię serdecznie
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja jestem u ciebie pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni. Podzielam upodobanie do złota i staję w kolejce po prześliczne bransoletki.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Również się zgłaszam :)
    Banerek na sart-world.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tam bardzo lubię złoto, więc staję w kolejce :)
    http://alagaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj, zapisuję się na te cudowności i na dłużej , banerek tu
    http://edytamasasolna.blogspot.com/
    pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  19. Czym prędzej ustawiam się w kolejce :))
    Banner: http://marteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. złoto? czemu nie.... zwłaszcza jesienią :)
    pozdrawiam, baner na: jej-art-terapia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne bransoletki, chętnie ustawiam się w kolejce po nie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. zapisuję się do zabawy, banek na moim blogu zapraszam :) http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ustawiam się w ogonku:)
    Baner juz jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ustawiam się i ja, złoto jest super :-))) baner u mnie na blogu http://eesophie.blogspot.com/

    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mamy piękną złotą jesień ,świat zasypały liście w tym pięknym kolorze więc to kolor na czasie .Chętnie zapisuję się w kolejkę licząc na szczęśliwy loś pozdrawiam i zapraszam do siebie http://biebrzmilskakraina.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam sie do zabawy, śliczne prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale cudeńka :) Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia i w razie wygranej chętnie się nim podzielę z pewnym Małym Wojownikiem :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne bransoletki,
    Może mi szczęście dopisze i trafią do mnie...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się i ja:)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się i ja:)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Urocze bransoletki, chętnie się dopiszę do listy. Banner wstawiam tu http://pracownianati.blogspot.in/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń