grubasek

wtorek, 7 stycznia 2014

Karteczki na imieninki

Moje imię- Ewa spowodowało, że znalazłam się pierwsza na liscie do karteczki na imieniny.

Doszły 4 (2 pewnie już nie dotrą), więc prezentuję:
od Ani z DokaEm


od Oli z Azurek drutuje


                                                          od Bożenki z Anielskich sekretów


od Eluni z papierkowoniteczkowo





Dziewczyny! BardzoWam dziękuję!!!!!!!!!!!!!!!
I na święta mi się dostało!!!!!!!!!!!!!!!!!:-),

Muszę jeszcze dodadać, że batoniki i czekolady znikały zanim udało mi się zrobic zdjęcia, więc na zdjęciach nie figurują ;-)
I zobaczcie- w tym roku karteczek miałam sporo


I wrzucę jeszcze słodziakiod Wioli, które siedzą przy mnie(przy komputerze) !




Buziaki!!!!!!!!



2 komentarze:

  1. Cieszę się, że karteczka się podobała a czekoladka smakowała :))
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że karteczki się podobają :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń