grubasek

środa, 2 stycznia 2019

Karteczkowa zabawa z motywem

Witajcie, w 2019 przygotowałam karteczkową zabawę z motywem :-D mam nadzieję, że ktoś się przyłączy(liczę oczywiście na ekipę z kolorowego zawrotu głowy:-)!)






Zasady

Głównym celem tej zabawy jest zaprezentowanie raz  w miesiącu

 co najmniej jednej pracy scrapowej z podanym 

motywem

(kartka, LO, tag, dopuszczalne wszystkie formy 

journalingu, album itd.)




Wersja uboga – robimy jedną karteczkę z podanym motywem






Wersja bogata- VIP- robimy jedną karteczkę z 

motywem i co najmniej jednym pokolorowanym elementem(to nie musi być motyw, motyw może być np. scrapkiem i do tego pokolorowane    kwiaty)


Wersja - SUPERVIP – robimy 3 karteczki(w tym choć jedna z jakimś pokolorowanym elementem)

·       *Boże Narodzenie
·       *Wielkanoc
·                          *Uroczystość(okazja dowolna)

         Wersja - SUPERVIP PLUS - większa ilość                             karteczek - więcej niż 3



 Praca/e może/gą uczestniczyć w dowolnej ilości innych wyzwań, możecie łączyć z zabawami u innych dziewczyn.


Kolorować można WSZYSTKIM: kredkami, pastelami, farbami, 

tuszami, markerami i czym chcecie

Oczywiście nie robię żabek, ale lubię mieć karteczki do oglądania

 w jednym poście, więc tradycyjnie po opublikowaniu przez Was 

postu z pracą, wysyłałybyście mi link do posta na 

mail: zwolkowa@poczta.onet.pl


Czas do 7 dnia każdego miesiąca, bo 8 już nowe wyzwanie.


Nie ma zapisów, przystąpić do zabawy można w każdym 

momencie :-)

Ważne, by się dobrze bawić!


-----------------------------------------------------------------------

Wyjątkowo pokazuję pierwszy motyw



 Uwaga, to mogą być scrapki, digisek, odbitka stempla, tekturka, 

własnoręczny rysunek, a może macie papiery np. w domki? 

Dopuszczalne nawet użycie cytatu z tym słowem :-D

start- 8 stycznia!

------------------------------------------------------------------------

PS Kolorowy zawrót głowy- czekamy jeszcze na Małgosię, która 

dorabia jedną pracę, i wszystko wyjaśnię, co i jak z ostatnim 

wyzwaniem :-D

Buziaki

26 komentarzy:

  1. A już myślałam, że pierwszy motyw to maczki ;-)
    Nie obiecuję, że supervip będzie moim celem, ale w miarę możliwości czasowych chętnie wezmę udział w Twojej zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewcia, no liczyłam na Ciebie....luzik, wersja uboga a nawet Vip w Twoim zasięgu na spokojnie:-D

      Usuń
  2. wszystko jasne , ja się piszę, wiesz, że ja z Tobą to na koniec świata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oczywiście też :) I miałam takie ładne domki stempleki od Ewinki, ale już się skończyły... pomyślę..., może sama coś narysuję albo Izka mi pomoże ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hurrraaa! Hubciu na kolorowanki jestem chętna!
    Już się cieszę i rozglądam za oknem lub drzwiami:))) Nie mam tych elementów w swoich przydasiach.
    Ukochy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł i na pewno będzie świetna zabawa, widzę już po styczniowym motywie , masz świetne pomysłu Ewciu. Niestety z żalem chyba pozostanę kibicem . Nie zmieszczę już w moim grafiku niczego
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu banerek sobie wzięłam , jak dam rade czasowo to może wpadnę przez okno lub drzwi :-)

      Usuń
    2. Aniu, ja też już nie ogarniam wszystkich zabaw, ale jak dasz radę, to zapraszam!

      Usuń
  6. Tez myslalam ze to beda maki, drzwi czy okna beda trudniejsze ale bede kombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie obiecuję, bo nie wiem czy czas pozwoli, ale jeśli tak to może się przyłączę do zabawy. Pozdrawiam Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabawa zapowiada się ciekawie. Banerek zabrałam. Jeśli starczy czasu to coś zrobię. Ale najpierw zawieszki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Banerek porwałam:) Postaram się bawić razem z Wami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super zabawa! Myślałam, że moją pierwszą kartką po półtorarocznej przerwie będzie ta zrobiona na warsztatach w ScrapButiku, ale może mi się uda zrobić coś na zabawę? Domki mam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewcia, dzięki za zaproszenie, zobacze jak mi to wyjdzie.. może coś sie uda skombinoiwać.. choć dla mnie początkującej w tej technice to jak zdobycie Mount Everest.. a ja ledwo wlazłam na Kopiec Kościuszki ;) hehehe.. ok. będe miała na uwadze. Zabieram banerek i myślę co tu zrobić.
    Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że się bawię i może uda mi się choć w kilku miesiącach być SuperVipem hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale kusi... Potem jednak tyle pracy i ni jak robić karteczki w terminie. Chociaż z drugiej strony, przydałoby się znowu mieć kilka na zapas :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie brakło w zeszłym roku 15:-(, na Wielkanoc tez nie starczyło...Ale w tej zabawie można zrobić tylko jedną karteczkę, więc zapraszam :-D

      Usuń
  14. Ewcia, z tobą zawsze się pobawię. Czasami zawalę termin, ale nadrobię. Ech, nawet te trzy. Kto by nie chciał być supervipem 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha....;-D Pewnie! SuperVip to super sprawa!:-D

      Usuń
  15. Jak dam radę to i ja zrobię, fajny motyw!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam z niecierpliwością na wiadomość, czy mi moją karteczkę zaliczysz :-)

    OdpowiedzUsuń