grubasek

niedziela, 22 kwietnia 2018

Próboprawda

Fajny tytuł, prawda? Nie wiem, czy jak grałyście w gumę, to mogłyście wykorzystać "próboprawdę" polegającą na tym, że jak się uda- zaliczone, a jak nie- to można spróbować jeszcze raz? 

Ania Soprano, która bierze się teraz na ostro za akwarele, była ciekawa, jak ma się książka do tego typu farb. Postanowiłam wypróbować i dać znać. Wzięłam farby, patrzę- jakie akwarele? Przecież to farby akrylowe w tubkach! Pomyślałam, że coś mi się pomerdało. Ale co tam, spróbujemy akrylowymi. Taka próboprawda- uda się, to potórzę zabawę, a nie- to nie wrócę.

Wzięłam paletę plasikową, na kórej było troszkę zaschniętych kolorków, dowaliłam do nich. Pokolorowałam kolejny obrazek i poszłam "obfocić". I nagle...cholerka....oczy, włosy lśnią na złoto!!! I mnie też olśniło!!!! Ten złoty odcień pochodzi od złotej farby....akwarelowej!!!!!!!Tak! Mam gdzieś akwarele!!!!!!!!!!!;-D

Także kochane, piszcie, co sądzicie o farbie akrylowej, a akwarela na pewno jeszcze będzie :-D





Jak widać obrazek nieskończony, więc jak zrobię kiedyś porównanie, to obiecuję, że wtedy na pewno będzie gotowy :-D

Chciałam jeszcze dodać, że papier w tej książeczce jest naprawdę świetny!Jest gruby i jak dotąd sprawdza się ze wszystkim(choć do copiki "pije" jak stary, więc pomimo wspaniałego efektu, nie bardzo)

Buziam niedzielnie!

PS Mężor i dzieciory wyciągają mnie na rower- trzymajcie kciuki!

21 komentarzy:

  1. Ewuniu, za co Ty się nie złapiesz, to znaczy kredki, farbki, promarkery... to zawsze Ci te malunki pięknie wychodzą. Ja się niezmiennie zachwycam :) Miłego pedałowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rower mh....a ja jeszcze mam do zagrania jedna msze....miłej wyprawy zatem! A dziewuszka urocza jest :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie!!!! Więc nie ważne czy akwarela, czy akryl :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Złocenia wyglądaja czadersko:) Przyjemnego pedałowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu! Tego kolorowania można Ci tylko pozazdrościć , Robisz to po mistrzowsku - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudnie, lubię taki błyszczący efekt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu podziwiam twój talent do kolorowania. Robisz to perfekcyjnie wszystkim metodami z użyciem wszystkich dostępnych narzędzi . Z tym się trzeba urodzić !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewcia to jest - fantastyczne!!! Cudownie Ci wychodzi to kolorowanie!!! Obrazek przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewciu, podziwiam, pięknie to robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dosd, że pieknie pokolorowane to jeszcze przypadkiem efekt WOW Ci wyszedł 😀
    Niezmiennie trwam w oodziiwe dla Twoich prac.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam tego określenia, Ewciu. Ale Twoja próboprawda jest niesamowicie udana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie kolorujesz! Uważam, że to jest Twoja technika! Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. EWO JEST Przepiekny. Akwarele daja inne efekty. Ale wyszlo Ci.genialnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie tak uważam,masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow,wow,wow! Masz ogormny talent,jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  16. Radzisz sobie rewelacyjnie ze wszystkimi materiałami do kolorowania;) Po prostu to Twoja domena;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz wielki talent. Bardzo mi się podoba. No zachwycająca praca, a dziewczynka przeurocza, taka inna. Dla mnie to jest prawdziwe cudo!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń