grubasek

piątek, 25 sierpnia 2017

Folkowo- biżutowo


Lubię folk. Dawniej kochałam! teraz pozostał sentyment- stąd pomysł na kolejny wisior, tym razem z chwostem ;-D (po staropolsku zwanym - kutasikiem!)

Wklejamy kaboszon, później nawijałam kolorowe sznureczki, zakładałam na szpilkę- podobnie jak ostatnio.



 To juz nie była prosta sprawa, bo trzeba było wkleić sznureczki w końcówkę, a wszystko było na styk- udało się:-D

Dobrałam jeszcze kulę z howlitu, połączyłam i dodałam łańcuszek :-D


Wisior folkowy :-D


Wygrzebałam do prezentacji białą bluzkę z haftami, których nie widać ;-D


Wisior powstał w związku z zabawą biżuteryjną z chwostami w DIY TUTAJ



Buziam!
PS Jeszcze jedno wyzwanie w DIY i koniec:-D 
Ale chyba wrócę do biżu, bo jednak sprawia mi to frajdę!

22 komentarze:

  1. WOW! Ale cudo! Ewuniu śliczne zdjęcie, przepięknie wyglądasz w tym naszyjniku! Cieszę się że zabawa tak Cię wciągneła. Dziękuje za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Cudo po prostu. Ewuniu, masz talent maksymalny do tych biżutków. Masz też fascynujące oczy, wiesz?
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewcia nooooooo. ....chyba znowu do Ciebie napisze na priv. NO CUDO :-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest, bardzo fajnie prezentuje się na ślicznej modelce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne 😊 Bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie sie u Ciebie prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu i kolejna śliczna praca. Jak miło że tak chętnie bawisz się z nami - super :-) A więc życzę Ci powodzenia i serdecznie pozdrawiam Inka-art DT/DIY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak...wszystko super, tylko teraz do kartek weny brak ;-D

      Usuń
  9. Ewuniu! Bardzo Śliczny Wisiorek, A modelka co raz młodsza- Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu super masz ten wisiorek, ale mnie nie zmiennie zachwycasz Ty na zdjęciach, śliczna kobitka z Ciebie i te oczy.... cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać , że masz radochę z tych biżutków , tak trzymaj . A ten folkowy wisiorek wyjątkowo mi się podoba , jest cudny.
    Pozdrawiam i udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Ewuniu za wielkie serce 💗

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu masz talent do biżuterii.
    I super z Ciebie fotomodelka.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile my śmiechu mieliśmy w liceum z tych kutasów przy szlacheckich kontuszach czy żylakach. Wisior przepiękny 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, żupanach miało być, ale smartfon wiedział lepiej, o które słowo mi chodzi :-DDD

      Usuń