grubasek

piątek, 7 kwietnia 2017

i kolejny tag

Być może niektóre z Was widziały ten tag na facebooku.
Przygotowałam go na wyzwanie Julii Spiri- kocham ją, bo zawsze podobają jej się moje prace a to dodaje mi skrzydeł. Niestety, Julia po raz pierwszy nie spóźniła się z podsumowaniem i nie zdążyłam go zamieścić! Po drugie- razem z zespołem robi sobie przerwę- smutno, bo to tylko 1 wyzwanie na miesiąc, a bardzo je lubiłam.....

Julia zachęcała mnie, abym wzięła udział w tym wyzwaniu, ale w zasadach wyczytałam, że trzeba byc członkiem jakiegoś DT, a ja nie jestem:-)
Praca miała być ze stempelkiem Julii i do tego stampunkowa.
Powstał tag!Srebro, złoto, miedź



to chociaż Wam go pokażę:-)

Buziaki!



18 komentarzy:

  1. Jest cudowny! Straszliwie mi się podoba! Szkoda, że nie zdążyłaś...

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny! Cudowne "zardzewiałe" kolory:) i fajny stempel, jak zwykle cudownie pomalowany. Biję brawo Hubciu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten tag, Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Bardzo lubię Twoje tagi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny tag. Lubię takie metaliczne tematy. A stempel piękny.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał, piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny i w moich klimatach, do tego w kapeluszu dama z pieskiem ;) Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Odlotowy Tag!!! Pięknie wykonana praca:) Super stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem co napisać, jest F A N T A S T Y C Z N Y !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cruella i "dalmatyńczyk" z pyskiem Scooby-Doo :-)

    Czytam "steampunk", śpiewam "Willy Wonka, Willy Wonka" - tag bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń