grubasek

czwartek, 16 marca 2017

Wielkanoc znowu

Karteczka nie powstałaby, gdyby nie Ewinka, z która miałam malutką wymiankę- Ewciu, dzięki! A serwetka to jeszcze z zasobów podarowanych przez Dorotkę co ma kota- dziękuję!



Mam wrażenie, że większość moich kartek wielkanocnych nie wygląda świątecznie...ahhahahaha

Napis autorstwa Ewy Leszczuk

Buziam i idę kaszleć dalej;-D

PS Nie przysyłajcie mi jeszcze zdjęć na zabawę z przydaśkami. 25 marca zamieszczamy post i przysyłacie mi link do posta!

14 komentarzy:

  1. Każdy ma jednak swój styl , kartki sa dość charakterystyczne Twoje też , wiadomo że twoje , I wcale mi się nie wydaje żeby były mało wielkanocne. Sa urocze z tymi stempelkami i mediami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne te maki, już je u Ewinki ogladałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie pomalowałaś maczka ,wspaniale wygląda na tle jajka :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest prześliczna! Kocham maki, a na jajku świetnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała! Maczek jest uroczy.
    Już zrobiłam kartkę na zabawę z przydasiami, ale z tego, co mi przysłałaś, to i z dziesięć kartek dałabym radę zrobić.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jestem ciekawa! Małgosiu, kartek robisz , ile chcesz! Minimum tylko jest- jedna praca wielkanocna:-)

      Usuń
  6. Piękna jest :) tło na jajku genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu! Karteczka jest Bardzo ładna,Jest z jajkiem więc jest wielkanocna
    - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Jajo jest, stosowny napis też, więc kartka jak najbardziej świąteczna, w sam raz dla tych, którzy nie tolerują świątecznej komercji na kartkach.

    OdpowiedzUsuń