grubasek

poniedziałek, 18 lipca 2016

Powarsztatowo

Witajcie!

Z wielkim trudem udało mi się w końcu dotrzeć na warsztaty!
Przenocowała mnie M-ka Strach- dzięki raz jeszcze! Ponieważ byłam w Częstochowie, sprawa dojazdu okazała się dosyć skomplikowana. Do tego godzinę warsztatów przesunięto z 10.00 na 9.00.
Popodziwiałam u Moniki jej stemple- w niektórych się po prostu zakochałam:-)
Warsztaty bardzo fajne- zabawa z foamiranem okazała się w teorii dość prosta, gorzej z praktyką ;-D Ale w takim towarzystwie: 
M-ka, CreaDiva i Kinga plus inne fajne babeczki, warto było posiedzieć.
Wczoraj zrobiłam karteczkę z produktami stworzonymi podczas warsztatów, jednego kwiatucha dorobiłam. 
I znów kolorowo(z fioletem w tle....hahahaha):gourjouska kolorowana promarkerami, ramka malowana i tuszowana.


Karteczkę zgłaszam na wyzwania

TUTAJ


oraz TUTAJ

Buziam cieplutko!

25 komentarzy:

  1. Oj, cudo!!! Jak ja lubię te Twoje malowanki! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka;) Warsztatów zazdroszczę. U mnie w okolicy się nic nie dzieje. Jeszcze nigdy na żadnych warsztatach nie byłam a bardzo by się chciało;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam połączenie fioletu z zielonym:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale macie fajnie z tymi warsztatami, u mnie nic się nie dzieje w okolicy, a chetnie bym się gdzieś załapała

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczypta romantyzmu... szczypta tajemnicy... szczypta zadumy... A razem niezwykła całość.
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo!!! Oj, zazdroszczę warsztatów, piękne rzeczy stworzyłaś :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  7. ...serio? o mnie?? :O ;P Pozdrawiam ciepło - ciekawe których stempli mi tak zazdrościsz ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna śliczna kartka, powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka z przeuroczą gourjoską ;) Ps. w Częstochowie byłaś- ja też, 13 i 14 lipca ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie jest tak móc się spotkać na warsztatach, zawsze to czegoś nowego człowiek doświadczy:) Ślicznie pokolorowana gorjuss'ka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca,stempelek super pokolorowany...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewciu warsztaty są the best jakie by nie były , zawsze się czegoś nauczymy a te spotkania towarzysko warsztatowe Bezcenne !!
    Karteczka cudna m opanowałaś sztukę kolorowanie do perfekcji .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudna jest a warsztatów pozazdraszczam hehe:) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuniu! Bardzo śliczna karteczka - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że udało Ci się wziąć udział w warsztatach :) efekty piękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ok, co to gourjouska już wiem,
    ale malowana promarkerami- kochana dla mnie to chińszczyzna:(
    ale karteczkę podziwiam, cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, żadne cuda, po prostu pokolorowane markerami- to rodzaj "mazaków" ;-D

      Usuń
  17. Superowe są Twoje karteczki z malowanymi panienkami!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie pokolorowana gorjuss, Ciekawa ramka, całość bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo Santoro <3 sliczna karteczka. dziekuje za udzial w wyzwaniu Crafty Moly

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się szalenie - jest w niej coś magicznego!

    OdpowiedzUsuń
  21. warsztaty to super sprawa!
    nie dość , że wiedza podana na talerzu to jeszcze te super spotkania :-)

    OdpowiedzUsuń