grubasek

środa, 6 lipca 2016

Mi_się_marzy -pytanie

Dziewuszki kochane!
Mam pytanko do osób dziergających.

Robię sobie zmiany na balkonie- wkrótce Wam pokażę, jaki balkonik wykroiłam. Mam tam taki mały kwadratowy stoliczek i marzy mi się robiona serweta- kwadratowa, albo ewentualnie duże koło,żeby boki zwisały w kolorze brąz- albo bardzo ciemny, albo kawa z mlekiem.

Co mam do zaoferowania na wymiankę? A poprzegladajcie sobie banerki na górze. Co tylko jestem w stanie zrobić, to zrobię:-)

Jeśli ktoś byłby chętny na wymiankę ze mną, piszcie na adres 

zwolkowa@poczta.onet.pl

i proponujcie, co byście chciały. Materiały do biżutów mocno ograniczone- więc rzucajcie konkretami:-)

Jak nikt chętny się nie znajdzie, to sobie kupię:-D, bo dziergać to ja się NA PEWNO nie nauczę.

Buziam!

PS Jak tam, myślicie o morzu?(wyzwanie#4)

13 komentarzy:

  1. Ewuś, już czekam na Twoją nową wersję balkonu, pewnie będzie ślicznie, skoro tak wszystko masz przemyślane i wiesz czego chcesz :) !!! Obrusika niestety nie miałabym kiedy wykonać, z resztą są lepsze dziergające i bardziej doświadczone w tym temacie ode mnie więc życzę powodzonka w znalezieniu chętnej osóbki do włożenia wkładu w stylizację balkonu :) i mocno ściskam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak wczoraj właśnie myślałam czy tworzysz jeszcze jakąś biżuterię ? nad wyzwaniem myślę i mam już nawet pomysł:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwadratowy to najlepszy w tej wielkosci bylby z elementow

    OdpowiedzUsuń
  4. Skupmy się na balkonie i serwetce ;) morze jakoś daleko... Ściskam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja z tych niedziergających - szkoda, bo Twoje Ewa medaliony są cudowne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł świetny, chętnie Ci w tym pomogę i wydziergam, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. I mnie się takie obrusy podobają, zwłaszcza u kogoś, bo u mnie tak sobie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym tylko umiala ciut lepiej dziergać chętnie bym się z Toba wymieniła. Póki co uczę się i dlatego musze najpierw próbować na sobie ;-) A kwadratowy to najładniejszy byłby z elementów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Okrągły na kwadratowy nie wiem, czy dobrze by to wyglądało. Dobrze, ze znalazły się chętne osoby, to będziesz miała taki obrusik jaki sobie zamarzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu, podaj rozmiar stolika, to może coś wydziergam, będziesz miała dwa, ode mnie i od Dusi. Tak na zmianę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, Ok, super pomysł a Ty mi, kochana machnął na maila, co byś chciała, stolik ok 52/52 cm, choć chyba z jednej strony minimalnie mniejszy :-)

      Usuń
  11. Ewuniu już czekam aż pokażesz nam balkonik, ja swój jeszcze cały czas dopieszczam :) A jaki ma rozmiar ten Twój stolik? Choć widzę że już Dusia się zgłosiła, że CI zrobi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezbyt duży, ale dosyć fajny:-), na razie w robocie- cała ściana z takimi okienkami jeszcze do roboty.

      Usuń