grubasek

czwartek, 25 lutego 2016

taka refleksja

Niedługo będę przerabiać z uczniami "Buszującego w zbożu". I naszła mnie refleksja, że- podobnie jak Holden chciałby być strażnikiem w zbożu i ratować dzieci znad przepaści- tak ja mogłabym spędzić życie na uszczęśliwianiu innych. Nic nie sprawia mi większej frajdy, jak widok cieszacych się ludzi(albo słowa- nawet te pisane). Tak bym sobie siedziała- wycinała scrapki, przygotowywała biżuty, paczuszki i rozsyłała w świat. Z drugiej strony, oprócz zwyczajnych obowiązków zycia codziennego, jest tez rodzinka- którą kocham najbardziej, a zdarza się, że schodzi na drugi plan.
Do czego zmierzam? Niestety nie zawsze uczestniczę w akcjach charytatywnych, nie zawsze udaje mi się wysyłać karteczki na różne akcje. Czasami czuję się, jak człowiek bez serca- że nie dałam rady. Ale po prostu ze wszystkim się nie wyrabiam!

Tym razem się udało:-) U Etoilee zobaczyłam akcję dla Julki i powstała karteczka. Ponieważ uwielbiam zabawę Danusi w kolorki- próbowałam zrobić ją w kolorze cytrynowym. Nie wiem, czy żabka to przełknie:-)


Możecie mi nie wierzyć, ale do sukienki był użyty marker w odcieniu cytrynowym, który tak naprawdę cytrynowy za bardzo nie był:-) jeśli ktoś ma ochotę posłać Julce karteczkę, to zapraszam na stronkę Etoilee(link wcześniej)


                                                         Zabawa u Danusi TUTAJ
 
Kolor cytrynowy? Bardzo lubię, choć mam chyba tylko 1 bluzkę:-) cytryna do herbatki zimą- rewelacja.

 Buziam was i życzę udanego dnia!

41 komentarzy:

  1. Ewuniu doskonale rozumiem o czy piszesz i myślę, że większość z nas ma tak samo. Oj chciałoby się pomóc wielu osobom i wielu chciałoby się uszczęśliwić. Niestety nie jesteśmy w stanie. Ale myślę, że dobrze jest jak uszczęśliwimy chociaż jedną!
    Karteczkę zrobiłaś prześliczną, myślę że Danusia będzie usatysfakcjonowana, a Julka zachwycona. Zobacz - już dwie osoby uszczęśliwisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka,myślę że będzie podobać się Szefowej.:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, pogodna karteczka i słuszna sprawa :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kartka piękna , i cel też piękny

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka, jestem pewna, że Danusia uzna karteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka wyszła śliczna! :) Sukienka cytrynowa, widać z daleka ;) pomysł bardzo mi się podoba, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Ewuś skąd ja to znam... Ja jestem dumna, ze w tamtym roku udało mi sie uczestniczyć w Robótce 2015 i obdarować calą jedną rodzinke :) karteczka dla Julki jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka śliczna i wykonana w szczytnym celu. Kiedyś czytałam "Buszującego w zbożu" bo pamiętam, że była to ulubiona książka mojego idola w tamtych czasach (a jakiego to nie napiszę, bo chyba nie o muzykę mi chodziło a o wygląd;p i wstyd teraz). Jakoś byłam nią rozczarowana, bo nie wzbudziła we mnie emocji. Może za młoda byłam ale wrócić do niej wcale mi się nie chce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka Luty zaliczyłaś celująco;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewciu wielki plusik za karteczkę dla Julki , ja to też z tych co by wszystko oddali , jak tylko mogę pomagam . Ale to chyba Wszystkie dziewczyny blogerki tak mają :-)
    A karteczka jest cudna i Danusi na pewno przyjmie . Kolorowanie idzie Ci już genialnie , Szybciutko opanowałaś ta trudną sztukę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Urokliwa karteczka mam nadzieje że zadaniezostanie zaliczone :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka urodzinowa! Nie dość, że piękny gest, to jeszcze kartka może zrobić furorę u Danusi. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuś karteczka wyszła cudownie i to na jaki szczytny cel .
    Każda z nas pomaga ile może i doskonale zdajemy sobie sprawę ,że nie zawsze się to udaje .
    Tak jak Lidzia napisała już dwie osoby poprzez tę kartkę zostały uszczęśliwione .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, jak ja Cię doskonale rozumiem! Praca, dom, rodzina, więc za dużo czasu na scrapowanie nie zostaje. I nie da się wszystkich uszczęśliwić i wszystkim pomóc, chociaż by się chciało. Więc każda taka nasza "cegiełka" myślę, że ma znaczenie. Karteczka dla Julki jest prześliczna! Mała na pewno będzie zadowolona, a Danusia widzę, już jest.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Brawo Ewciu. Karteczka śliczna, Julce na pewno się spodoba, bo Szefowa już zaakceptowała.
    My z tym dylematem dawania, mamy ogromny problem, bo chcieć a móc, nie zawsze idą w parze. Nie zawsze nas na to stać finansowo, by wszystkich obdzielić, a chciałoby się więcej i więcej.
    Piękny gest, dla takich chwil jesteśmy stworzone.
    Ciumki dla Ciebie dobra duszyczko._

    OdpowiedzUsuń
  16. super kartka, szczytny cel. Też bym chciała wszystkich uszczęśliwiać, ale się nie da. Tak trzymaj, bo to co robisz to samo dobro

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewunia, po prostu wszystkich się nie da uszczęśliwić, niech więc choć jednej osobie sprawisz, że pojawi się u niej uśmiech na twarzy, to bardzo dużo. Większość przechodzi obojętnie obok... Ewuś- zajrzyj do mnie na bloga, to zobaczysz, o czym mówię. A dziewczyna odegnała znad mojego czoła ołowiane chmury, jakie krążyły nad moją codziennością od pewnego czasu... ktoś by powiedział, że to nic takiego, ale to owo niby nic, a znaczy życie- zmartwychwstanie... Cieplutko pozdrawiam :)))
    Ps. też nie jestem asertywna- nie zdołałam się tego nauczyć na licznych szkoleniach, w jakich brałam udział :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocza karteczka. Julcia na pewno zadowolona. Miłe, że uczestniczyłaś w tym szczytnym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie rób sobie wyrzutów, jeśli możesz to pomożesz, jeśli nie to trudno, ja ostatnio już coraz mniej się angażuje bo widzę w tym coraz mniejszy sens. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczka prześliczna:) wspaniałe uczucie robić coś dla innych.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna karteczka Ci wyszla ! Ten obrazek z dziewczynką jest śliczny:) Pomaganie jest wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj znam to.... niestety doba nie jest z gumy i nie da się wszystkiego pogodzić ... ale próbować trzeba :)
    Piękna karteczka i cel piękny :*****

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczna karteczka . Julka z pewnoscia bedzie zachwycona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ewciu, kartka jest niesamowita! Czy ty tą dziewczynkę kolorowałaś sama? Jeśli tak to mega szacun! A jak chcesz znać moje zdanie, to jest ono takie: niesiesz ludziom więcej pomocy i radości, niż Ci się wydaje :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Osóbka obdarowana będzie zachwycona!!!!!! Miło wesoło ....:) Tylko bym dodała cieniowanie boków białego kartoniku ....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam cytrynkę a karteczka śliczna:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna, wesoła karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ewciu, karteczka jest przesliczna i na pewno sprawi mnóstwo radości.
    Doskonale rozumiem Twoje przemyślenia, ale uwierz - serce masz i to ogromne, a wszystkim nie da się pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna karteczka dla Julci :) Oj mam podobnie -tylko szkoda,że doba taka krótka.

    OdpowiedzUsuń
  30. Julcia będzie zachwycona z takiej cudnej karteczki. Podziwiam i dziękuję za obecność na moim blogu. Pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj! Julce na pewno się spodoba taka śliczna karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Julce na pewno karteczka się spodobała - jest śliczna i optymistyczna, taka dziewczęca. Myślę, że to fajne, jeśli komuś uda się przesłać uśmiech - i to właśnie robisz.

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna karteczka, Julka będzie zadowolona, świetnie ci wychodzą te malowanki:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie doskonalisz swój karteczkowy warsztat. Stale coś nowego, ciekawego pokazujesz. Brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna karteczka super dziewczęca ;) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna karteczka pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna kartka ze świetną grafiką:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Ewciu, nie da się dać wszystkim, ważne, że się daje :-)

    OdpowiedzUsuń