grubasek

środa, 30 grudnia 2015

Wymianka z Majalenką

Majalenka dawno temu postanowiła obdarować niespodziankami kilka dziewczyn, w tym i mnie. Jakoś się zgadałyśmy, że przy okazji to umówimy się na mini wymiankę. Ja chciałam podusię:-)

Uwaga zdjęcia zapożyczone od Majaleny!


Od Magdzi przyszły cudeńka:


Torba z hortensją !!! I inne cuda!


a także papierki


Ode mnie poszło






Jeśli ktoś ciekawy środka albumu(miało byc dużo różnych dodatków, karteczek na dopiski), to zapraszam do Majalenki TUTAJ.

Magdziu bardzo serdecznie Ci dziękuję, takie wymianki powodują, że chxciałoby się więcej:-)

A przy okazji, jesli ktoś jeszcze nie zna tej megakreatywnej osóbki, to koniecznie zajrzyjcie do niej! Czeka Was mnóstwo zabawy, pomysłów i cudnych inspiracji!

Buziaki


PS Wiem, wiem....zaległości jeszcze mnóstwo....wszystko pokażę:-D, ale słońca brak- zdjęcia wychodza tak kiepskie, że już chyba nic nie będę cykac, póki się nie pojawi......





11 komentarzy:

  1. Dziekuje Kochana :) Album jest przecudny..muszę zaplanować sobie jakie zdjęcia wkleję do środka żeby pasowały... Jak to tylko zrobie to dam znać. Cała reszta też jest wspaniała. Dziekuje za cudowną wymiankę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenciki wymiankowe. podusia urocza a Twoja bizuteria zwala z nóg jest świetna, zwłaszcza ten niebieski medalion mi przypadł do gustu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała Wyianka ! Widziałam już u Magdaleny :)Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wymianka. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ wspaniała wymianka, jakie cudowności przygotowałyście sobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak! U Majaleny nie można się nudzić :)
    Poszeweczka cudna, biżutki świetne a album rewelacja (widziałam środek :))
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie dzisiaj słońce wychodzi zza chmur :) podziwiałam już waszą wymiankę na blogu Majaleny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna wymianka, a kkomplecik niebieski cudny

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wymianka, a komplecik cudowny! Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe są takie wymianki :) piękne prace

    OdpowiedzUsuń
  11. łał... WSPANIAŁOŚCI !!!

    OdpowiedzUsuń