grubasek

wtorek, 29 grudnia 2015

to było najlepsze!

Siadłam sobie wczoraj  o 23.45 przed kompem, zadowolona, w błogiej ciszy. Okienek blogowych wyotwierałam z kilkanaście, powpisywałam komentarze i podziękowania a tu....zonk. Nic się nie chciało zapisać! Klikałam po kilka razy i doopcia. Także współczucie, kiedy wreszcie miałam czas, nie mogłam zrobić wpisów. Postaram się teraz nadrobić, ale nadal mam gigantyczne tyły!

POniewaz u mnie bardzo pochmurno i zdjęcia wychodzą kiepskie, pokażę Wam dziś tylko paczuszkę dla Justyny9ewy



Mam nadzieję, że zarówno prezencik dla Justynki , jak i Eluni im się spodobał, bo tu znowu zgonię na czas...

Czekamy na podsumowanie i ostatnie urodzinki u Eluni!


I muszę po prostu pokazać wspaniałości, jakie dostałam od Bożenki- ta paka to wystarczyła za wszystkie prezenty!

Jak zwykle cudnie zapakowane(z czym ja zawsze mam problem)


A tu paka, w której jest dokładnie wszystko, co uwielbiam: książka i dobry film, skrzyneczka w hortensje i słoiczek krówek, gadżety scrapbookingowe:papierki, stempelki, wstążeczki, tasma, wspaniałe kosmetyki i słodycze, gadżeciki świąteczne i...uwaga....wielki segregator z wzorami krzyżykowymi!!! Ja muszę po prostu spróbować!!!!!!!!!


Moja paczuszka się nadal kompletuje, niestety....Bożenko jeszcze raz oficjalnie Ci dziękuję!!!!

Buziam Was i lecę działać dalej!(muszę pogodzić kompeltowanie paczuszek z praca zawodową,która zmuszona byłam wziąć na przerwę świąteczną)




30 komentarzy:

  1. Wspaniałe prezenty :))) Piękny naszyjnik z dmuchawcem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezencik boski , musi byłaś bardzo grzeczna !!
    Pozdrawiam i życzę Dosiego Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudwone prezenciki, mam nadzieje że moja paczuszka też Ci się spodobała.. bo coś nic nie piszesz.. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałości. Wszystko rewelacyjne. Koniecznie musisz zacząć krzyżykować, ale ostrzegam, to wciąga :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. cały segregator powiadasz...no no chyba trza się przebranżowić ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja się nie mogę doczekać kiedy zabierzesz się za krzyżyki :-)
    Fajne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  7. kabaszon z dmuchawcowym balonem jest rewelacyjny, obrazek podbił moje serducho, cudo

    OdpowiedzUsuń
  8. och prezentów cała masa :) widać,żę grzeczna byłaś w tym roku :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezenty, jak malowanie.
    Segregator z krzyżykami, bierz się Ewuś do roboty, to nie jest trudne, sama przyjemność trzymania igły i kanwy, a wzorki same będą się tworzyły. Podeprzyj się jeszcze filmikami instruktażowymi z netu w tym temacie i będziesz się śmiała, czego tak bardzo się bałaś, że dotąd nie skusiłaś się na haftowanko.)
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same piękne rzeczy! Oj postarał się ten "Mikołaj" ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. U la la :) ale piękności :) oj ten naszyjnik jest cudny :) A Bożenka to zaszalała. Skrzyneczka w hortensje mi się spodobała zwłaszcza :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. jednym słowem: konkretnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prezenty! Czekam kiedy się w końcu odważysz na hafty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super paki! Takie treściwe - Mikołaj nieźle Cię obdarował - musiałaś być bardzo grzeczna! :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten motyw dmuchawca na medalionie - uwielbiam!
    Ależ dostałaś pakę od Bożenki... wow! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prezenty!
    Wszystkiego, co najpiękniejsze w Nowym Roku Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojejku ile piękności !!! Uwielbiam prezent i obdarowywać prezentami, jest na co popratrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne prezenty zarowno te wyslane jak i te otrzymane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudowności! Wszystko jest przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie prezenty są piękne;)
    Zapraszam do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne! Ktoś był grzeczny w tym roku ;)
    AR

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję tak fajnych prezentów.

    OdpowiedzUsuń