piątek, 6 listopada 2015

Wymianka z Violą

Witajcie!
Chciałam Wam dzis pokazać efekty wymianki z Violą!

Nie będę za wiele pisać, bo zdjęcia powiedzą same za siebie!

Od Violi











Niewątpliwie jedyna i niepowtarzalna torba!!!!!!! A mydełka, świeczuszka! Dziękowałam Violi już bardzo, ale jeszcze raz podziękuję! Viola- Cuda!

Mnie się akurat udało się zdążyć  przed wysyłką imieninowa, więc takie 2w1









Nie jestem tak do końca zadowolona z tych kaboszonów, więc do Violi jeszce cos poleci:-D

Pozdrawiam was cieplutko, choć za oknem zimno.....

PS Po jutrzejszym dniu prawdopodobnie ogłosze bankructwo:-D





14 komentarzy:

  1. Wspaniała wymianka. Nie moge się już doczekać naszej ;).
    Bankructwo??? Czemu co się dzieje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wymianka! Viola jest mistrzynią toreb! Mam również to wielkie szczęście być posiadaczką jednej z nich :) I mydełka też cudne robi.
    Twoja paczuszka równie śliczna, nie wiem czemu nie jesteś zadowolona z kabszonów, mnie bardzo się podobają!
    Udanego nie zbankrutowania ;) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. No torbę dostałaś mistrzowską i faktycznie jedyną w swoim rodzaju :)
    powiedz mi kochana, gdzie kupujesz bazy do wisiorków? Ja przejrzałam kilka sklepów, w których najczęściej robię zakupy i wszędzie są tylko małe :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymianka tylko pozazdrościć :) Przygotowałyście dla siebie wspaniałe prezenty

    OdpowiedzUsuń
  5. wow torba jest fantastyczna! a Twoja biżuteria piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna wymianka, ale torba wymiata.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna wymianka ,mnie ta orba też zauroczyła najbardziej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super ta torba!!!! wspaniała wymianka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń