grubasek

wtorek, 7 kwietnia 2015

karteczkowa zabawa bajkowa

Witajcie!

Usiłowałam przed chwilką porobić zdjęcia wszystkich karteczek od Was, ale siadła bateria.

Mam trochę różnych zaległości, w tym bajkowa zabawa u Lidzi(Czarnej Damy).

Niestety karteczka dla mnie zaginęła gdzies w czeluściach poczty polskiej ;-)

edit- jest!




Moja w zabawie uplasowała się na III miejscu- dziękuję wszystkim za głosy!


Jak widać, lubię wszelkie wycinanki -zbankrutowałam ostatnio na stempelek z Primy- efekty wkrótce ;-)

info I
Dziewuszki z wymianki urodzinowej- w maju mamy 2 solenizantki- Bożenkę i Tereskę-czas się brać;-)

buziam


12 komentarzy:

  1. Karteczka z myszką super.)
    O dziewczynach z wymianki pamiętam i powoli kompletuję dla nich niespodzianki. Zdążę na czas, mam taką nadzieję.
    Pozdrawiam.)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka urocza ta Twoja karteczka :)
    Ja powoli myślę co by tu wykombinować dla solenizantek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta woja karteczka, gratuluję III miejsca.
    Pozdrawiam serdecznie i dziekuję za odwiedziny u mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś szalona :) ja też co chwilę mam wrażenie że bankrutuję...superasta kieca

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetna karteczka ! :))) dziękuję serdecznie za życzenia świąteczne i ciepło pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna karteczka:)
    A Twoja karteczka się odnajdzie:) zobaczysz;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziutka karteczka! i gratuluje medalowego miejsca! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka z myszką jest cudna. A efektów użycia stempelka już nie mogę się doczekać, dawaj, dawaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W końcu tu dotarłam :-)
    Cieszę się, że w końcu dotarła ta moja karteczka do Ciebie tym razem na prawidłowy adresik :-)
    Pozdrawiam cieplutko i gratuluję miejsca na podium :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za karteczkę- jest bardzo ładna:-)

      Usuń
    2. Cieszę się bardzo :-)

      Jakby co to po małych zawirowaniach jestem tu:adziacuduje.blogspot.com

      Usuń
  10. No że ja tu jeszcze do Ciebie nie dotarłam i nie pochwaliłam Twojej karteczki...?
    Świetna jest ta Twoja mysia, wcale się nie dziwię że znalazła się na podium :)

    OdpowiedzUsuń