poniedziałek, 29 września 2014

W sercu mróz

a taki miałam wczoraj przykre popołudnie i wieczór. Dobrze, że dziś ostatni post z tych przymusowych minimum 15 na miesiąc, bo byłoby ciężko...

Taki jesienny, zwyklaczek z ceramiki


Niedziela była piękna- byliśmy w lesie, jeśli wyjdą jakieś zdjęcia, to wrzucę.

A tu jeszcze, żeby nie było za smutno, anegdotka z moimi chłopakami


Hubiś: Mamusiu, kupisz nam dzisiaj te gumki do robienia bransoletek?
Ja: A musi byc dzisiaj, bo to sobota i niedługo sklepy zamykają!Słyszałam, że w sklepie chińskim są, ale kiepskie.
Kacper: Mamusiu, koło mojej szkoły są, w kiosku!
Ja: Tata idzie teraz na zakupy, poproście go.
Hubiś: Taaaaaaaaaaa - taaaaaaaaaaa!!!!!!!!
Kacper: Tatuuusiuuu, bo mama prosi, żebys kupił gumki! W kiosku!
Hubiś: Mogą być białe albo czarne, albo kolorowe!!!!!!!!
Kacper: I  mocne! Nie jakies chińskie badziewie !

Wyobrażacie sobie minę mojego męża? ;-)

Buziam!

PS Moje biżutki podochodziły- kamień z serca. Jak dostanę paczuszki, to wszystko pokażę :-)

sobota, 27 września 2014

Ponuro

za oknem, nastawiłam się dziś na nicnierobienie!:-)

Kończę na chwilkę z biżutami, może teraz trzasnę jakiegoś decoupage'a albo karteczkę?

Biorę udział w zabawie- kartka na imieniny- niestety w październiku mamy w grupie dziewczynę, która do żadnej z nas się nie odezwała, przykre.

Wrzucam na przekór temu, co za oknem- na kolorowo




Buziaki!

czwartek, 25 września 2014

Złoto i złoto

jestem przeziębiona- dziś taki piękny, słoneczny dzień a ja poszłam do pracy w polarze, grubym i ciepłym.Czekam już tylko na weekend i wyrko.

A tu dziełka jeszcze z tamtego tyg.( mam jeszcze trochę rzeczy do obfotografowania).

ta z koralikiem indyjskim




a ta w stylu tych z rozdawajki


ZŁOTO RZĄDZI!!!

Buziam!


środa, 24 września 2014

Kto ciekawy?

Pewnie znajdą się osóbki ciekawe nagrody dodatkowej w naszej wymiankowej zabawie.

Na dodatek z CreaDivą umówiłyśmy się na prywatną wymiankę i ona sama chyba nie do końca wie, który to ten prezent(wysłałam trochę biżutków- jak dojdzie moja paczuszka, to oczywiście wszystko pokażę).;-)

No to proszę: limonkowo- miętowo




Po bokach dałam gumeczki- można je ściągnąć i dowolnie mieszać/dodawać koraliki modułowe



Mam nadzieję, że Krysi będzie się fajnie nosić.
Podoba się Wam? Lubicie moduły?

Pozdrawiam!

poniedziałek, 22 września 2014

zielono mi

pierwszy raz zrobiłam takie kolczyki- łatwo się robi i wyglądaja oryginalnie- zielono bardzo, ale co tam!


a tu jeszcze jaspis zieloniutki


zrobiłam w srebrze, bo niektóre kumpele uczulone.

A tu taki z wczoraj gość w pokoju- mało zdjęć powstało, bo wyfrunął szparką :-)


Buziaki i zapraszam na rozdawajkę!


niedziela, 21 września 2014

Bransoletki- nuda

Jakoś tak mi się ostatnio dobrze robi bransoletki- dziś taki komplecik czarno-szary





Dziś to było istne polowanie na słoneczko, ale...upolowałam!

Muszę Wam jeszcze powiedzieć, że marzy mi się coś w decoupage'u podziałać, bo ciągle tylko te biżuty....

Buziam i zapraszam na moją rozdawajkę- jeśli lubicie złoto:-)

sobota, 20 września 2014

Rozdawajka

Jak zapewne zauważyłyscie- lubię złoto.
Mam trochę różnych złotych dodatków do tworzenia biżuterii, ale.....amatorów na złoto nie jest zbyt dużo. Postanowiłam więc dla wszystkich babeczek, które podzielają moje upodobania, przygotować małą rozdawajkę. A oto co do zebrania



Niestety nie udało mi się zrobić dobrego zdjęcia, bo słońce jak na złość nie chciało wyjść, jeśli tylko uda mi się zrobić lepsze, podrzucę.

zasady:

1)rozdawajka tylko dla osób prowadzących w miarę systematycznie bloga związanego z rękodziełem lub fotografią
2) należy zostawić komentarz pod postem z wyrażeniem chęci wzięcia udziału w rozdawajce
3) zamieścić banerek u siebie na blogu



4) nie trzeba zostać obserwatorem mojego bloga, ale bardzo się cieszę z każdego nowego "członka", więc jeśli dołączycie- będzie super
5) zabawa trwa do 20 pańdziernika , dnia 21 października w drodze losowania wyłonię zwycięzcę i poproszę o kontakt ze mną


Pomalutku powstają nowe bransoletki- efekt odreagowania ogromnego stresu w pracy.

Pozdrawiam i zapraszam do zabawy!


poniedziałek, 15 września 2014

dzisiaj raz słońce/raz deszcz

ok. 15.00 była cudowna pogoda- pomknęlismy na działeczkę zrobic grilla, cyknęłam kilka fotek kwiatuszków, choc jest ich niezbyt dużo. Potem jak lunęło......






I, żeby nie było, skoro Wam się nie znudziły, 2 bransoleteczki-zwyklaczki



Zapisałam się na wymiankę u Majaleny- uwielbiam matrioszki. Mam nawet  w ramach wymianki obiecana skrzyneczkę z wymalowana matrioszką, ale to już tak czekam od stycznia ;-)

Buziam!

sobota, 13 września 2014

Szkło weneckie

w roli głównej.
jak już pisałam- niektóre koraliki bardzo mi się podobają, a niektórych nawet nie wzięłąbym do ręki ;-). Dawno nie robiłam naszyjników- jeden juz pokazywałam, ale zrobiłam mu zdjęcie innym aparatem, więc jeszcze raz pokażę. Sama kiedyś nosiłam naszyjniki, ale to było dawno , dawno temu.... Dlaczego jest tak, że im więcej biżutów robię, tym mniej ich noszę?
Ostatnio moja zajawką jest komp[onowanie pod kolor stroju wyjściowego(ale nazwa...hahahhahah) bransoletek- tych z kuleczek jadeitu, kwarcu mszytego, perełek itp. Kolczyki raczej małe wkrętki, choć mam takie duże z perłami Majorka i od 2 tygodni sa jakoś w łasce ;-).
Mam wrażenie , że zanudzam ostatnio ta biżuterią. Obiecuję, że ciachnę coś innego...
Rzeczy na wymiankę skończone, wystarczy popakować- mam nadzieję, że w weekend się uda.

                           Osobiście nie przepadam za fioletem, ale kolor ceramiki mnie urzekł.


                                           Ten już był, ale kolorki teraz wygladaja inaczej


Szkoda, że u mnie pochmurno, bo zdjęcia byłyby na pewno ładniejsze.

Buziam!

PS Cieszę się bardzo z nowego "członka"- pozdrawiam!

wtorek, 9 września 2014

poniedziałek, 8 września 2014

sobota, 6 września 2014

Grzyby!

Udało się czmychnąć do lasu.
Dzieciaki połowę czasu były aniołkami,a później się znudziły ;-)
W sumie nazbieraliśmy trochę grzybków- uwielbiam łazić po lesie!!!!!!!!!!
Niestety upadł mi aparat ;-( i teraz źle łapie ostrośc, więc tylko kilka byle jakich fotek telefonem.




Wczoraj leciała biżuteryja ;-)Obiecałam przynieść coś do pracy, ale na razie za dużo tego nie ma.
Poniżej taki naszyjniczek ze szkła weneckiego. Mam do szkła stosunek ambiwalentny, a Wam się podoba?


Jestem umówiona na 2 prywatne wymianki i produkuję się od jakiegoś czasu. Wczoraj np. Jeden naszyjniczek sciągałam 3 razy, bo cos mi nie pasowało. Bransoletkę tak samo- tu znowu z długością mi się merdało. Mam tylko nadzieję, że wszystko się spodoba!

Buziam Was i mam nadzieję, że u Was tez taka cudna pogoda!?

czwartek, 4 września 2014

wyzwanie kolorystyczne


No to tak na szybciutko- taka bransoleteczka- wiele roboty nier ma, ale kolorki fajne



Nie mam czasu na nic- a koraliczarnia rozwalona na całym stole- leży i kwiczy!
Buziam !

poniedziałek, 1 września 2014

Powrót do pracy!

Przestawiam sie na bransoletki z kamieni- nie sa może lekkie, ale mają w sobie cos ;-)


Proszę, pochwalcie moją grzywkę ;-)

A tu jeszcze przywieziona z Holandii puszka z ciasteczkami- nie mogłam się oprzeć!



I jeszcze super prezencik z Bułgarii od kuzynostwa- muszę coś w nim upoichcic, ale az się boję, żeby się mu nic nie stało!


Dziś powrót do pracy.
Jutro już wpadam w trybiki.
A tu wymianki czekają....

Buziam!