grubasek

poniedziałek, 13 października 2014

Sylwester?

Znalazłam wyzwanko już dawno. Oczywiście myślałam o biżutach, ale kolorami fioletowymi nie dysponuję w nadmiarze i tak na razie powstała ......karteczka! Przypomniały mi się fioletowe brokaty ;-) Kolory niestety nie są super oddane na fotkach- wrzucam kilka, ale nie jestem jak na razie zadowolona z kolorystyki zdjęć. Jak uda mi się lepsze, to podmienię.






Brokat kojarzy mi się z Sylwestrem - ustawiłam sobie zegar na za 5 dwunasta- sentencja też fajnie pasuje (uwaga: pobrana od Novinki stąd)

Wiecie, że ja w karteczkach total neptyk, więc bardzo proszę o wyrozumiałość :-)

A tu jeszcze dla Was


BUZIAK!


14 komentarzy:

  1. kartka świetna i iście sylwestrowa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwester? A może faktycznie już czas pomyśleć :-)
    Kolorystyka świetna! Cała karteczka wyszła zgrabnie!
    A co do ostatniego zdjęcia - ja też nigdy nie mogę się powstrzymać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wypatrzyłam słowo klucz "karteczka" i przybiegłam... patataj....
    cudne.... ale co to..... juz sylwester????
    nie nadążam za wami dziewczyny ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszędzie Boże Narodzenie, to ja z grubej rury- Sylwester!!!!

      Usuń
    2. następna! - "o jeden most za daleko"...!

      ;-D

      Usuń
  4. Karteczka jest prześliczna! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka, powodzenia trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiększyłam, dokładnie obejrzałam i mogę napisać -nader udana karteczka, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń