grubasek

czwartek, 23 października 2014

Mojo- prościutka

Kolejne wyzwanko, pomału zaczynam odczuwac brak papieru, ale dzięki uprzejmości
pewnej Krysi:-), wkrótce kilkanaście papierków wpadnie w moje ręce.


Na szybko dziś wyzwanie Mojo- prosta karteczka, pomysł chyba fajny(?)








Czy u Was też leje??? Porażka pogodowa! jak na złość i dziś, i jutro mam zachrzan w pracy. Nie wiem, czy w sobote nie będę musiała skoczyć jeszcze. Czekają kamyki, bo mam zamóienie na 2 kolorowe naszyjniki- już się nie mogę doczekać!
Kończę też prezenciki na wymiankę z matrioszką, ale pokażę oczywiście, jak dotrze...

Buziam Was deszczowo!



11 komentarzy:

  1. piękna, bardzo podoba mi się motyw serca z dziurką od klucza

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna kartka, naprawdę mi się podoba. Wiesz, chyba też skuszę się na podjęcie wyzwania mojo, nie masz nic przeciwko? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękną karteczkę poczyniłaś :)
    Świetne to serduszko :)
    Jeszcze nigdy nie odważyłam się wykonać kartki wg mapki ...
    Tobie udało się rewelacyjnie :)
    Podrowionka :)
    Ps.U nas też zimno brrr....a lało wczoraj i dzięki temu dziś jestem zasmarkana :(

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna jest :-) piękno tkwi w prostocie

    OdpowiedzUsuń
  6. boska, a serducho rewelacyjne i wszystko pasuje do siebie tak idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczka! Serduszko świetnie wkomponowałaś, i przekaz piękny :) Zawsze z podziwem patrzę, jak wpasowujesz się w wyzwania :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł nie tylko fajny, ale baaaaaaaardzo fajny :) Napis, serduszko... świetnie skomponowane. Powodzenia w wyzwaniu. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń